Novo pojavljivanje kompanije Mass company na sajmu automobila potvrdilo je da duga tradicija sa sobom nosi i neosporan kvalitet proizvoda koji su na raspolaganju vozačima.
I ove godine posetioci sajma mogu da okušaju sreću na štandu te kompanije.
Zaposleni u firmi Mass company prvi su napravili koncept servisiranja automatskih menjača što predstavlja veliku uštedu za vlasnike automobila. Sa druge strane, Motul je generalni sponzor vozačima u mnogim svetskim trkama tokom auto- moto sezone.
Tradicija koju gajimo od samog osnivanja kompanije je da je potrošač uvek u centru pažnje. Naš glavni cilj je da im ponudimo proizvode vrhunskog kvaliteta i originalnog porekla, da izađemo u susret njihovim željama, zahtevima i očekivanjima, a zahvaljujući njihovim povratnim informacijama u mogućnosti smo da konstantno unapređujemo poslovanje, rekao je Isak Jovanović, direktor kompanije Mass company.
Zaposleni u kompaniji potrudili su se da za posetioce sajma organizuju nagradnu igru koja ih na jednostavan način može dovesti do vrednih nagrada.