„Jovanovićev šef Dragan Ðilas je umesto Ikarbusovih autobusa usred ekonomske krize kupovao duplo skuplje Solarisove autobuse i time direktno doprineo potpunom urušavanju Ikarbusa“, naveo je Marjanović u saopštenju koje je SNS dostavila medijima.
Marjanović navodi da je „teranje investitora očigledno politika istrošenih kadrova Demokratske stranke danas okupljenih u Savezu za Srbiju“, te dodaje da je to slučaj i s Ikarbusom gde je sada, kako kaže, kineski investitor započeo preuzimanje kompanije, a čime će se dugoročno rešiti problem fabrike uz zadržavanje celokupnog proizvodnog programa Ikarbusa i razvijanje novih modela elektroautobusa.
On je podsetio da su u 2019. nabavljena 244 nova autobusa kojima je poboljšan javni prevoz u Beogradu, te poručio da će gradska vlast, predvođena Srpskom naprednom strankom, nastaviti da nabavnja nove autobuse.
One Response to “Marjanović: Propast Ikarbusa počela u vreme Đilasa”
nastaviće nabavke novih vozila ali ne izgleda od domaćeg proizvodjaca sad bi trebali da nam daju bar pola zglobnih vozila tj 50 vozila a pola da kupe iz inostranstva.