Avalska 3, GO Čukarica. Gledalac pita šta može da se preduzme sa trafikom koja je na ovoj lokaciji zauzela deo trotoara pa građani jedva mogu da prođu. (Miroslav)
Odgovor GO Čukarica:
Odeljenje za komunalnu inspekciju i izvršenja Uprave GO Čukarica će izvršiti prikupljanje činjenica na licu mesta i utvrditi na osnovu čega je postavljen predmetni pokretni objekat na javnoj površini i da li je postavljen saglasno Planu postavljanja pokretnih objekata na teritoriji GO Čukarica, pa ukoliko nije, komunalni inspektor će povesti postupak inspekcijskog nadzora, utvrditi činjenično stanje i preduzeti radnje, odnosno mere saglasno važećim pozitivnopravnim propisima.
Gledateljka ima primedbu na radnika Zelenila koji je 16.05.2024. godine kosio travu na Autokomandi. On je u jednoj ruci nosio kosilicu a u drugoj mobilni telefon. Više je bio koncentrisan na mobilni telefon a travu je loše kosio. Ona pita da li postoji neka interna kontrola koja kontroliše rad radnika Zelenila. ( Gordana)
Iz JKP „Zelenilo Beograd“ odgovaraju:
Radovi na košenju obavljeni u skladu sa stručnim standardima. Takođe Vas obaveštavamo da je zaposleni koristio mobilni telefon u poslovnoj komunikaciji.
Gledateljka se žali da joj nije stručno stavljen gips na ruke na VMA i od kada je skinula gips ruke su joj utrnule , nemaju više onu normalnu funkciju. Ona ima žalbu na lekara i pita kome da se obrati. ( Ljiljana)
Ukoliko gledateljka smatra da joj je povređeno neko od prava iz oblasti zdravstvene zaštite može da se obrati Kancelariji za zaštitu prava pacijenata.
Zakonom o pravima pacijenata uređena su prava pacijenata prilikom korišćenja zdravstvene zaštite, način ostvarivanja i način zaštite tih prava, kao i druga pitanja u vezi sa pravima i dužnostima pacijenata.
Grad Beograd je saglasno Zakonu o pravima pacijenata obrazovao Kancelariju za zaštitu prava pacijenata, kao organizacionu jedinicu Gradske uprave grada Beograda. Sedište svih savetnika pacijenata za čitavu teritoriju grada Beograda je u ulici Tiršova br. 1. Radno vreme je radnim danom od 07:00 – 15:30 časova. Kontakt telefon je 011/360-56-34 a imejl adresa savetnik.pacijenata@beograd.gov.rs.
Gledateljka se žali da ne dobijaju račune na vreme u Kijevu i Kneževcu, GO Rakovica. Poštar im je otišao u penziju i ne znaju šta da rade jer stižu računi kasno i to sa kamatom. ( Milena)
U vezi sa navedenim problemom savetujemo gledateljki da se obrati JP „Pošta Srbije“. Broj telefona Kontakt centra JP „Pošte Srbije“ je 0700 100 300 ili 011 3607 788. Radno vreme Kontakt centra Pošte je od 8 do 20 časova radnim danima i od 8 do 15 časova subotom i nedeljom.