Čučković: Grad se širi tanjug

Objavljeno: 27.08.2023. 11:11 Izmenjeno: 27.08.2023. 11:11

Radovi u Višnjičkoj ulici biće završeni 1. septembra, kada će ova ulica u potpunosti biti puštena u saobraćaj, a nakon toga prelazi se na proširenje Ulice Mije Kovačevića, najavio je gradski menadžer Miroslav Čučković. „Odmah nakon završetka Višnjičke ulice prelazimo na proširenje Ulice Mije Kovačevića, duž Bogoslovije do kružnog toka, radićemo i rekonstrukciju samog kružnog […]

Radovi u Višnjičkoj ulici biće završeni 1. septembra, kada će ova ulica u potpunosti biti puštena u saobraćaj, a nakon toga prelazi se na proširenje Ulice Mije Kovačevića, najavio je gradski menadžer Miroslav Čučković. „Odmah nakon završetka Višnjičke ulice prelazimo na proširenje Ulice Mije Kovačevića, duž Bogoslovije do kružnog toka, radićemo i rekonstrukciju samog kružnog toka, kako bi se poboljšala protočnost saobraćaja u ovom delu grada“, rekao je Čučković za Tanjug govoreći o infrastrukturnim projektima i radovima u Beogradu. Prizrenska ulica, u kojoj su trenutno radovi, a koja predstavlja, kako je rekao Čučković, „žilu kucavicu“ biće završena i puštena u saobraćaj 4. septembra. Naveo je da u Bulevaru Zorana Đinđića postoji jedan tehnički problem na izgradnji gasovoda, ali da se i pored toga radovi izvode i vidi se kako će izgledati buduća trasa. „Višnjički bulevar ima tri trake i posebno želim da istaknem da je svaki put cilj da dobijemo tu jednu nezavisnu traku – žutu, za linije gradskog prevoza. Radi se isto i na Bulevaru Zorana Đinđića od Ulice Vladimira Popovića do Ulice Milentija Popovića. Treća saobraćajnica koja je urađena i puštena u saobraćaj pre nekoliko dana je Ulica Nikole Dobrovića od Bežanijske kose, koja je predstavljala usko grlo kada siđete sa Bulevara Heroja sa Košara na Novi Beograd“, rekao je on. Čučković je istakao da se grad širi, da je potrebno da se proširuju i saobraćajnice i da će na tome grad raditi i sledeće godine. „U toku je izrada projektne dokumentacije i u planu je da na proleće uradimo deo izlaska odnosno ulaska u Beograd ka Ibarskoj magistrali, od ‘Metroa’ do Jablaničke ulice, preko kružnog toka na Orlovači do Čukaričke padine, da i tu proširimo jednu traku“, objasnio je on. Ukazao je da je cilj da se nakon analiza isto takvo proširenje uradi i u Drajzerovoj ulici, od bolnice „Dragiša Mišović“ do Miloševog konaka, jer je, kako je istakao, ta ulica u lošem stanju i potrebno je da se rekonstruiše. Zbog propadanja instalacija ispod asfalta – vodovodnih i kanalizacionih cevi, u mnogim ulicama je propao i sam asfalt, kao u Glavnoj ulici u Zemunu. „Morali smo da menjamo vodovodne i kanalizacione cevi. Ona će biti polovinom februara završena. Sada je pušten u saobraćaj samo deo ulice kod prozorišta ‘Pinokio’, da bi protočnost bila bolja, jer imamo veliko gradilište i kod hale ‘Pink’. Tu se grade podzemne garaže i parking mesta za taj deo Zemuna“, rekao je on. Čučković je naveo da je u prethodnoj godini rekonstruisana Francuska ulica, ulice Svetozara Markovića, Vojvode Bojovića kod Zoo Vrta, Dobričina, više ulica na Vračaru, od Krunske, Mileševske, Ulice cara Nikolaja do Molerove ulice. „To su sve saobraćajnice gde ide veliki broj linija GSP“, rekao je Čučković. Dodao je da je obnovljen i Bulevar despota Stefana, od Narodnog pozorišta do Skadarlije i ukazao da tom ulicom saobraća 31 linija javnog gradskog prevoza. Takođe je urađen i Bulevar kralja Aleksandra kod Pravnog fakulteta, gde je bilo sličnih problema kao na Bulevaru despota Stefana. „Na Zvezdari smo uradili Kajmakčalansku i Bregalničku ulicu. Uradili smo ulice u Obrenovcu, Lazarevcu, Barajevu, Surčinu, centralne ulice u Mladenovcu pored pijace i centralnu ulicu u Barajevu, koju će gradonačelnik obići u ponedeljak“, dodao je on. Objasnio je da su najveći problemi ulice gde je potrebno uraditi „dublji zahvat“ i naveo da je jedna od njih Ulica Gospodara Vučića. „Radićemo potez od Ulice Vojislava Ilića do Bulevara ka Cvetkovoj pijaci, jer tu imamo veliki broj pucanja vodovonih cevi i tu ćemo već tokom septembra imati jednu rekonstrukciju“, rekao je on. Čučković je istakao da će tokom jeseni biti sađeni i novi drvoredi u Prizrenskoj, u Ulici Džordža Vašingtona do Skadarlije i na Bulevaru despota Stefana. Za izgradnju i rekonsktrukciju ulica ove godine izdvojeno je osam milijardi dinara. Kada je reč o mostovima, Čučković je rekao da se pokazalo kao neophodno izmeštanje teškog železničkog saobraćaja iz centra Beograda. Prioritet Grada Beograda, Vlade Srbije i CIP-a je da se ide u nastavak obilaznice oko Beograda, takozvani sektor C, odnosno 32 kilometra do Pančeva, objašnjava on. „To podrazumeva i izgradnju Vinčanskg mosta, koji će biti železničko – drumski sa jednom deonicom koja će biti u profilu auto – puta do same petlje u Pančevu i to bi bio krajni cij. Tek kada se taj projekat završi može se pristupiti izradi takozvane spoljne magistralne tangente (SMT) i izgradnji samog mosta preko Dunava kod Ade Huje“, dodao je on. Naveo je da je za Vinčanski most potpisan ugovor za projektovanje i eksproprijaciju. „Od Dunavskih mostova taj nam je prvi, posle ćemo ići sa projektom na Adi Huji. Mi, osim planskog dela za most na Dunavu kod Ade Huje, nismo drugo definisali. Treba da se definiše trasa kao i za Vinčanski most, a nakon toga će se pristupiti daljim poslovima“, rekao je on. Što se tiče Savskog mosta, Čučković je rekao da je potpisan ugovor o izgradnji tunela. „To je saobraćajno rešenje koje predstavlja niz elemenata na toj trasi, a suština je povezivanje Novog Beograda od kružnog toka do nekadašnje fabrike ‘Končar’, preko Savskog mosta bez ikakvih prekida, kroz tunel, do Bulevara despota Stefana i dalje Višnjičkim bulevarom „, objasnio je Čučković. Objasnio je da će time biti uspostavljena direktna veza između Mirijeva i Karaburme sa Zemunom i Novim Beogradom. „Od kružnog toka direktno će se ići u Bulevar Mihajla Pupuna ili Bulevar Zorana Đinđića, koji će se spojiti od Ulice Vladimira Popovića, ili preko Ulice Nikole Tesle dalje ka Zemunu, a građevinske radove na tom području očekujemo na proleće sledeće godine“, najavio je Čučković. On je istakao da su otvorena dva nadvožnjaka za pešake – od mosta na Adi Ciganliji do same Ade Ciganlije, to jest kod „Tempa“ i kod samog tržnog centra „Ada moll“. Podsetio je na „tobogan“ u tom delu grada koji je zatvoren pre nekoliko godina za kamione i autobuse. „U budućnosti ta saobraćajnica treba da se uradi na drugačiji način, pre svega da bude šira i više protočna za sva vozila. To podrazumeva da se uradi obimna eksproprijacija na strani Čukaričke padine. U toku je analiza kako bi i na koji način drugačije moglo da se siđe, praktičnije nego što je bilo moguće ‘toboganom’ koji je izgrađen sedamdesetih godina“, dodao je on. Istakao je da se rade i drugi projekti poput vodovoda Makiš- Mladenovac. „On je već izgrađen duž auto – puta 16 kilometara i to se može videti. To je najveći infrastrukturni projekat za snabdevanje kompletnog Mladenovca vodom, a na to su građani čekali 30 godina“, dodao je on. Radovi na Ložionici su takođe u toku, a radi se i rekonstrukcija Mostarske petlje, koja će biti završena u septembru. „Mostarska petlja treba da se proširi i poveže sa novim Bulevarom Vudroa Vilsona i sa putem do Ložionice“, objasnio je Čučković. Dodao je da će se radi i na planskim dokumentima i akcionim planovima za preseljenje Zoo Vrta. „Centar za rani razvoj i inkluziju biće uskoro završen, kao i objekat Sportskog društva ‘Radnički’, ali i vrtići u Bariču, Borči i Ovči, koji će sledeće godine primiti decu“, naglasio je on.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

Povezane vesti

Vremenski podaci

Subota
-

Trenutna temperatura 21°C

-

Nedelja
Malo i umereno oblačno

Max: 26°C
Min: 17°C

Malo i umereno oblačno

Vremenska prognoza za 5 dana