foto Beoinfo
U saradnji sa Ambasadom Republike Srbije u Bratislavi na štandu je organizovan „happy hour” za mnogobrojne medije, predstavnike diplomatskog kora i turističke privrede Slovačke i drugih zemalja, koji su uživali u bogatoj prezenatciji turističkih i kulturnih vrednosti Beograda i Srbije i degustaciji domaćih specijaliteta.
Tokom trajanja sajma, najveće interesovanje slovačkih turista je za „sitybreak” programe, sportske događaje, nautički turizam, festivale, koncerte i razmenu kulturne baštine.
Turistička organizacija Beograda je uspešno realizovala niz aktivnosti na turističkom tržištu Slovačke, poput promocije u Bratislavi i Martinu, kao i nekoliko studijskih poseta slovačkih turističkih medija i turoperatora Beogradu, Nišu i Novom Sadu.
Ovaj međunarodni sajam je jedan od značajnijih događaja turističke industrije u centralnoj Evropi, koji je ove godine okupio preko 400 izlagača iz Evrope i sveta, turoperatora, turističkih agencija, predstavnika saobraćajne i hotelske industrije, brojne nacionalne i lokalne turističke organizacije, kao i vladin sektor.