12. Weekend Media Festival u Rovinju od 19. do 22. septembra Studio B

RegionRegion Pocetna 04. 07. 2019. 16:22:58

Kako preživeti seks, laži i nekretnine i zašto mladi ljudi odlaze iz Hrvatske?

Weekend Media Festival u svom 12. izdanju od 19. do 22. septembra će se osim na već poznatom mestu u staroj tvornici duhana u Rovinju, održati i u luksuznom Grand Park Hotelu Rovinj i okupiti najrelevantnije stručnjake komunikacijske industrije iz čitavog regiona. Na predavanjima, panelima i radionicama, aktualiziraće
se brojne teme, od streaming servisa i uticaja tehnologije, do iseljavanja iz Hrvatske i promena u novinarstvu, zbog čega žustrih rasprava sasvim sigurno neće nedostajati. U Rovinj stiže jedan od najznačajnijih biznismena u industriji luksuznih brendova, kojeg nazivaju i spasiteljem
švajcarske industrije satova, legendarni lider Tag Heuera i Hublota Jean-Claude Biver. On će održati predavanje u sklopu Weekend Masterclassa u prestižnom Grand Park Hotelu Rovinj. Biver je jedna od najuticajnijih osoba u svetu satova. Ovaj veliki marketinški stručnjak ispričaće nam kako je prvi uklopio luksuzni brend u svet
fudbala, kako je izgledala saradnja sa Cindy Crawford, Michaelom Schumacherom i Pierceom Brosnanom i zašto pobednici Formule 1 nose samo njegove satove.

Direktor Festivala Tomo Ricov ističe da se Weekend svake godine trudi da uvede novosti kako bi učesnicima ponudili nešto novo i neočekivano. „Ove smo godine osmislili novi format predavanja – Weekend Masterclass, koji ćemo održati u Grand Park Hotelu. Siguran sam da će ta nova Weekend lokacija impresionirati naše učesnike, jer je Park postavio novi standard luksuzne ponude u Hrvatskoj.

Na Weekendu ove godine obeležavamo i 50. godišnjicu čuvenog Woodstocka. Poruka koja stoji iza tog legendarnog festivala primenjiva je i danas, jer u vreme rastućeg populizma svetu stvarno treba više mira, ljubavi i komunikacija“, kazao je Ricov.

Program Weekenda u Rovinju će okupiti više od 150 predavača i panelista. „Kako preživeti seks, laži i nekretnine“ panel je koji će zasigurno podići prašinu, a baviće se temom političkih komunikacijskih promašaja kojima svakodnevno svedočimo. Goruća tema s kojom se Hrvatska suočava je iseljavanje i zato će se na panelu „Zašto ljudi odlaze i mogu li biznisi preživeti njihov odlazak?“ raspravljati mogu li se biznisi prilagoditi novoj situaciji i što to znači za ukupno tržište.

Aktuelnim trendovima u medijima baviće se panel „Novinarstvo i društvene mreže“ gde će učesnici komentarisati kako se novinarstvo promenilo pod pritiskom društvenih mreža i instant vesti, kao i onaj
popularnog naziva „Spotlight“ na kojem će se raspravljati zašto pada poverenje u medije i koje su posledice za društvo.

Direktor programa Festivala Nikola Vrdoljak ističe da će se na Weekendu kroz celi niz panela i predavanja raspravljati o tome jesmo li zapravo razočarani tehnologijom. „Danas svedočimo o sudaru Silicijske doline s državnim aparatima i realnim svetom. Regulatori raznih zemalja takmiče se ko će strože kazniti američke divove Facebook, Apple, Amazon, Netflix i Google. Ko će pobediti u globalnom ratu i kako će izgledati medijski svet nakon techlasha raspravljaće se na panelu „Mark izdrži! Kako će Zuckerberg&friends preživeti globalni
techlash?“, najavljuje Vrdoljak.

Na panelima „Kids, kids, kids: Kako stvoriti dobar dječji sadržaj?“ i „Digitalni wellbeing“ govornici će raspravljati o sadržaju za digitalne generacije i kako da kvalitetno organizuju život u doba interneta i mobilnih telefona.

Posebna zanimljivost ovogodišnjeg Weekenda je interaktivna radionica „Ed Sheeran vs. Petar Grašo“ na kojoj će trojica radijskih profesionalaca stvarati radijski format temeljen na rezultatima brzog music testa prisutne publike i odgovarati na pitanja. Mora li Ed Sheeran biti emitovan baš svaka četiri sata i na koji način domaća i
strana muzika ulazi u programe samo su neka od pitanja na koja očekujemo odgovore.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Povezane vesti