Korisnici Infostana mnoge poslove završavaju elektronskim putem Studio B

Objavljeno: 06.02.2017. 11:52 Izmenjeno: 06.02.2017. 11:52

Umesto da dolaze na šalter za svaku uslugu, korisnici Infostana mnogo toga mogu da završe elektronskim putem.

Sve više gradjana im se obraća mejlom i tako brzo dolaze do potrebnih informacija, a radnim danima im je na raspolaganju i kontakt centar, kaže Milica Paunović iz tog preduzeća.

Gotovo polovina korisnika koristi popuste u plaćanju, dodatno se štedi neplaćanjem provizije, dok su posebne subvencije omogućene socijalno ugroženim korisnicima, ističe Milica Paunović i zahvaljuje se redovnim platišama.

One Response to “Korisnici Infostana mnoge poslove završavaju elektronskim putem”

  1. marija vučetić radić каже:

    Поштовани,
    Морам да вам се обратим за помоћ у вези плаћања потрошене воде али пре конкретне молбе морам да вам напишем историју нашег проблема са водом
    Живимо у објекту са 9 станова Војводе Влаховић 34 А а у истом дворишту инвеститор је саградио и објекат са пет етажа (32 b )са око 20 станова и њихова потрошња је пријављена на Инфостан
    Како су оба водомера у истој шахти станари оба објекта нису знали да су водомери погрешно везани.
    Станари у објекту 34 А били су пријављени ЈП Водовод и канализација.Сваки стан у 34 А у стану има водомер по ком смо плаћали потрошњу воде а стизали су огромни рачуни за јединствен водомер наше зграде. И тако годинама. По захтеву комшије који је био задужен за воду уплаћивали смо неке износе преко наше потрошње и сами у чуду шта се све то дешава. И то је је тако било годинама све док због нашег великог дуга за воду нису ,по претходно остављеном обавештењу, дошли запослени из водовода да нам искљуће воду,и наравно у шахти искључе воду солитеру (летњи месец са високим темтературама а солитер пун беба)
    Тако ми откријемо да су нам водомери погрешно везани.Када сам видела тај проблем,ангажујем се да то средим са водоводом и после сторнирања камата које су се могле сторнирати јер смо увек били у претплати (неке камате и судски трошкови се нису могли сторнирати) решимо да се одјавимо од водовода и пријавимо у ЈКП „Инфостан“
    Крајем 2015.године извршили су нам повраћај претплате (нешто више од 100.000,00) јер нису били у могугности да та средства пребаце у Инфостан.
    За све ове активности са Водоводом и канализацијом тражили су потписе председника Скупштине станара,али како ми немамо основану Скупштину станара, прихватили су да сви станари искажу своју сагласност да ја будем представник ком ће се исплатити претплата.
    Значи,крајем децембра 2015.године завршила сам све послове са Водоводом и канализацијом

    Тада ,наш комшија,Костић Александар,преузима обавезу да нашу потрошњу воде пријави у Инфостан.То до данас није урађено и опет се понавља стара прича.
    Ми ,као што сам већ рекла,немамо Скупштину станара јер нико неће да се прихвати тог посла-то су млади људи који имају неке друге активности и немају жељу да обављају те послове без обзира што је то наша обавеза.

    Сада вас молим да се нађе неко решење да се пријавимо на ИНФОСТАН.
    Рачун је вероватно већ велики због камате и било би страшно да опет буде пријава суду или судском извршитењу.

    Надам се да ћете нас разумети и изаћи у сусрет

    С,поштовањем

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

Povezane vesti

Vremenski podaci

Nedelja
Pretežno oblačno

Trenutna temperatura 19°C

Pretežno oblačno

Ponedeljak
Mogući pljuskovi

Max: 27°C
Min: 17°C

Mogući pljuskovi

Vremenska prognoza za 5 dana