Ovo preduzeće je pre godinu dana pustilo u rad portal i mobilnu aplikaciju e.Sanduče, kako bi zaštitilo svoje korisnike od izloženosti virusu korona i omogućilo im da bezbedno plaćaju svoje račune, bez odlaska na šaltere i čekanja u redovima.
Plaćanje putem portala i aplikacije e.Sanduče je najsigurniji i najbrži način izmirenja računa jer se izvršene uplate odmah realizuju, a prednost u odnosu na ostale načine plaćanje je što se status računa iz opcije „Plati” automatski menja u „Plaćen”, dok se uplata knjiži istog trenutka. Mesečni računi objedinjene naplate dostupni su korisnicima već od 1. dana u mesecu, pre procesa štampe i distribucije na kućne adrese, a pored toga je omogućeno elektronsko plaćanje opomena, utuženja i reprogramiranih obaveza. Korisnici svakog meseca dobijaju notifikaciju da im je račun stigao u e.Sanduče, kao i podsetnik na rokove za korišćenje popusta. Osim redovnih popusta od pet, šest i sedam odsto, subvencija od 10 do 30 procenata, preduzeće u saradnji sa kartičarskim organizacijama omogućava korisnicima i dodatne, promotivne popuste na elektronsko plaćanje, čime se ostvaruju velike uštede.
Plaćanje putem portala i aplikacije e.Sanduče obavlja se samo jednim klikom Visa, Dina, Mastercard, Maestro, American Express, kao i platnim karticama izdatim u inostranstvu, a platforma takođe omogućava precizni uvid u arhivu računa i analitiku realizovanih uplata. Nakon svake uplate korisnik putem imejla dobija potvrdu o uspešnosti izvršene transakcije, a proces plaćanja se odvija u potpuno bezbednom i sertifikovanom okruženju, u skladu sa najvišim tehnološkim standardima.
Iz ovog preduzeća podsećaju da se mobilna aplikacija e.Sanduče za platforme iOS i Android veoma brzo i lako preuzima na Google Play i App store.
Takođe, korisnicima je omogućen unikatan i jedinstven QR kod za besplatno preuzimanje aplikacije, koji je istaknut na računu. U cilju zaštite životne sredine, korisnicima je omogućeno da brzo i lako u glavnom meniju isključe slanje štampanih računa na kućnu adresu, što doprinosi racionalnoj upotrebi resursa.
Za sve dodatne informacije o platformi e.Sanduče korisnicima je na raspolaganju Besplatni pozivni centar 0800/011-018 za pozive iz svih fiksnih mreža, broj 011/3954-420 za pozive iz mobilnih mreža i imejl adresa esanduce@infostan.rs. Sve aktuelne informacije i akcije dostupne su korisnicima i na društvenim mrežama Fejsbuk i Instagram, kao i na sajtu www.infostan.rs, navodi se u saopštenju.