U skladu sa svakodnevnim i stalnim promenama, trodnevni festival okupio je nove vizionare i pojedince usmerene ka budućnosti, koji iznova određuju razvoj i smer poslovanja kakvo je nekad bilo.
Poznati događaj koji okuplja vodeće ljude i stručnjake u komunikacijskoj industriji i poslovnom svetu u svom devetom izdanju predstavio je brojne panele i diskusije vezane za razvoj masovnih medija, biznisa i marketinga. Zahvaljujući bogatom programu, po rečima učesnika, prevazišao je očekivanja. A posetioci, kojih je ove godine bilo u velikom broju, saglasni su u tome da kući idu prepuni inspiracija, ideja i pozitivnih impresija.
U staroj fabrici duvana predavanja su se odvijala na 5 lokacija. Fokus ovih diskusija bio je na pravcu kojim se kreću mediji, povezanosti marketinga i informisanja, i na iskorišćavanju svih raspoloživih veština koje pružaju napredak. U vreme kada nam je sve dostupno, kada se sve medijalizuje i digitalizuje, stručnjaci se slažu da za masovne medije nema zime ukoliko se pronađe zlatna sredina razmene informacija i pravilnog plasiranja istih.
Između predavanja pauze su se koristile za razmenu ideja i mišljenja. Sve je bilo odlično uklopljeno, tako da je vreme kvalitetno utrošeno, podjednako na edukaciju kao i na zabavu. U prilog dobroj organizaciji govori podatak da festival iz godine u godinu napreduje, da su posećenost i interesovanje u ekspanziji i da se već sada pripremaju brojni noviteti za predstojeći jubilej.
Festival predstavlja nove “pokretače”, pruža nove poglede na posao, nudi nova kreativna rešenja za stvarne poslovne probleme, podučava o novim trendovima, skuplja potrebne informacije iz susednih država, a pritom je zagarantovana odlična zabava.