Komercijalna banka objasnila tri opcije podizanja penzija Tanjug

Objavljeno: 24.03.2020. 19:22 Izmenjeno: 24.03.2020. 19:22

Komercijalna banka, posle Instrukcija Narodne banke Srbije, pozvala je penzionere da se odmah jave i opredele se za jednu od tri opcije za podizanje penzija.

Komercijalna banka, posle Instrukcija Narodne banke Srbije, pozvala je penzionere da se odmah jave i opredele se za jednu od tri opcije za podizanje penzija.

Prva opcija je da se penzioner opredeli da jednokratno ovlašćenje licu u koje ima poverenja i da u skladu sa tim ovlašćenjem, ono može da podigne umesto penzionera njegovu penziju i dostavi mu je.

Druga opcija je da se penzioner opredeli da banka izvrši isplatu penzije tako da izvrši pakovanje u koverat sa tri primerka naloga za isplatu i u saradnji sa Poštom Srbije dostavi penziju na kućnu adresu penzionera.

Istovremeno, navodi u pozivu Komercijalna banka, da penzioner dostavlja i infomaciju o iznosu koji bi mu bio dostavljen na kućnu adresu. Da penzioner ne želi da prihvati ni jednu od prethodne dve opcije jer raspolaže platnom karticom, sredstvima putem e-bankinga ili nešto slično, je treća opcija o kojoj obaveštava Komercijalna banka.

Komercijalna banka će za penzionere koji se opredele za prvu opciju omogućiti isplatu prihvatanjem jednokratnih ovlašćenja koja su od strane klijenta – vlasnika računa data podnosiocu naloga i ovlašććenom licu i koja ne moraju da budu overena kod nadležnih organa.

To podrazumeva izdavanje jednokratnog Ovlašćenja od strane klijenta bliskoj osobi u koju klijent ima poverenja, da u njegovo ime preduzme radnje u cilju isplate.

“Obrazac Ovlašćenja može se preuzeti u radno vreme u prostorijama Banke ili na sajtu Banke, a prihvataćemo i ovlašćenja u slobodnoj formi – pisana rukom”, navodi Komercijalna banka I dodaje da ovlšćenje mora da bude potpisano od strane davaoca vlasnika računa I to na identičan način kako je vlasnik računa potpisao ugovornu dokumentaciju u Banci.

Ovlašćenje mora da sadrži matične podatke davaoca ovlašćenja i ovlašćenog lica kao što su ime, prezime, matični broj, adresu stanovanja, br. ID dokumenta, obaveštava Komercijalna banka.

Banka će nakon prijema originala Ovlašćenja od strane ovlašćenog izvršiti kontrolu dokumenata I podataka I proveru telefonskim putem pozivanjem klijenta na broj ažuriran u arhiri banke – I ako sve bude u redu izvršiće isplatu.

Komercijalna banka klijentima je klijente koji se opredele za penziju preko pošte pozvala da se pored navođenja aktuelne adrese za dostavu, opredele I za iznos koji će banka dostaviti a koji je u okviru dozvoljenog prekoračenja.

Sve klijente koji su se opredelili za treću opciju Komercijalna banka pozvala je da je obaveste o tome preko e-mail adresu, penzije@kombank.com <mailto:penzije@kombank.com style=“color: rgb(0, 0, 0); font-family: Verdana; font-size: 13.3333px; font-style: normal; font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; font-weight: 400; letter-spacing: normal; orphans: 2; text-align: start; text-indent: 0px; text-transform: none; white-space: normal; widows: 2; word-spacing: 0px; -webkit-text-stroke-width: 0px; background-color: rgb(248, 248, 248); text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;“>, I to tako što će u naslovu navesti za koju su se od tri opcije opredelili, ili preko kontakt centara čiji su brojevi 011-2018600, 011-2018606 i 066-8927906.

“Ukoliko ste dobili i našu SMS poruku i odgovorom se izjasnili za opciju 1, molimo da postupite po napred navedenom uputstvu prilikom podizanja, a ako ste se SMS porukom izjasnili za opciju 2, molimo Vas da nas što pre obavestite o adresi i iznosu, dok za opciju 3 na našu SMS poruku, nema potrebe za dodatnim izjašnjavanjem”, navodi u pozivu objavljenom na sajtu Komercijalne banke gde je dostupan I formular ovlašćenja.

4 Responses to “Komercijalna banka objasnila tri opcije podizanja penzija”

  1. smilja каже:

    odlučujem se za opciju 3 u vezi isplate penzije.
    pitanje…preselila sam se u Sloveniju baš u vreme pre aktualnih događaja…da li postoji mogućnost da sav sadržaj mog tekućeg računa bude preusmeren na karticu Debit…Delavske Hranilnice..

    pozdrav Smilja Jeretina

  2. Ljepša Žegarac каже:

    Odlučujem se za opciju 1 da ovlastim drugo lice

  3. Зорица Шипка каже:

    Поштовани, 24.03.2020, добила сам поруку из Комерцијалне банке да ми је пензија уплаћена, а 26.03.2020, да ми је исплаћена (Одлив, определила сам се за опцију 2, доставу на кућну адресу). Данас је 01.04.2020, и још увек нисам добила пензију. Звала сам на ваш мобилни телефон и рекли сте ми да чекам. Да ћу пензију добити преко поште. Колико треба још да чекам! Немам више новца! Коме да се обратим? Молим вас истражите где је завршио мој новац! Чула сам да су се дешавале злоупотребе… Да ли да се ја обратим Министарству унутрашњих послова или ћете ви?
    С поштовањем,
    ваш клијент

  4. Vesna Lazarevic каже:

    Molim vas da mi date informaciju.Imam ovlascenje moje mame na njen racun vec godinama, posto je majka jako stara 95 godina i nalazi se u domu za stare dali je dovoljno da banci prilozim potvrdu od strane doma da nije u mogucnosti da jednom godisnje dolazi da podize penziju posto je nepokretna pa da i dalje kao ovlasceno lice podizem njenu penziju.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

Povezane vesti

Vremenski podaci

Petak
-

Trenutna temperatura 22°C

-

Subota
Pretežno sunčano

Max: 29°C
Min: 19°C

Pretežno sunčano

Vremenska prognoza za 5 dana