Prema dokumentaciji u koju je taj list imao uvid, Šolak je krajem oktobra obezbedio čak 4,5 miliona evra na ime prodaje zgrade u ulici Antifašističke borbe 13 b u Beogradu. Transakciju su pokušali da prikriju kupovinom preko firme čiji se krajnji vlasnik teško otkriva, ali svi tragovi vode do Šolaka.
„Novosti“ pišu da je samo nekoliko dana nakon što je objavio da ulazi u izbornu trku, Ðilas tu zgradu prodao „na krajnje čudan način“, a sedište njegove „Dajrekt media“ ostalo je i dalje na toj adresi. U dostupnim spisima vidi se da je kupac zgrade firma „Tekhil plaza“, iza koje navodno stoji Šolak. „Novosti“ ukazuju da su ovi poslovni aranžmani otvorili niz pitanja, među kojima je jedno od ključnih – dali medijski magnati Ðilas i Šolak prodajući jedan drugom fiktivno i „Dajrekt medija“, u stvari zajednički upravljaju čitavom medijskom imperijom. Budući da pomenuta firma drži i dalje ogroman deo kolača za oglašavanje u medijima, postavlja se pitanje koliko pomenuti dvojac može da utiče na uređivačku politiku televizija i novina što i te kako dobija na težini u predizbornoj kampanji. „Imajući sve to u vidu, mnogo je jasniji uređivački koncept pojedinih televizija, poput N1, koja je praktično pokrenuta preko Šolakove United grupe“, pišu „Novosti“.