Lansirana u martu 2022. u osnovnoj verziji, aplikacija ,,Srbija voza“ za kupovinu online voznih karata je za nepunih godinu dana i sa više od 100.000 korisnika (Android: 59.579 & iOS: 47.300), drugoplasirana aplikacija po popularnosti u Srbiji u segmentu Travel (odmah posle Booking-a).
Uspeh aplikacije, koja putnicima donosi uštedu vremena i znatno olakšava putovanje, potvrđuje i pola miliona ostvarenih transakcija u protekloj godini.
Nacionalna kompanija za železnički prevoz putnika, koja konstantnim unapređenjem usluga nastoji da putovanje vozom učini što lepšim i komfornijim, najavljuje do februra ove godine i puštanje nove, naprednije verzije, koja će pored kupovine karata imati i dodatne funkcionalnosti.
Konstantnim unapređenjem usluga i kapaciteta, skraćenjem vremena putovanja i velikim brojem polazaka želimo da građanima obezbedimo najpristupačniji i najkvalitetniji železnički transport, kako bi vozovi bili prvi izbor prilikom donošenja odluka o putovanju, navode iz Srbija Voza, najavljujući najsavremenije vozove na rekonstruisanim prugama ne samo na relaciji Beograd – Novi Sad, već i na ostalim prugama Srbije.
“Srbija Voz” podseća da se aplikacija za prodaju voznih karata putem mobilnih uređaja, kreirana u saradnji sa Telekom Srbija, pored Play prodavnice (Play Store), može preuzeti i sa AppStore-a u verziji za operativni sistem iOS , a preuzimanje aplikacije je besplatno.