Objavljeno: 14.12.2017. 10:17 Izmenjeno: 14.12.2017. 10:17

Zemun – gledateljka pita koja su prava potrošača kada prodavac ne želi da poštuje ono što piše u garantnom listu, konkretno za bojler ,,Metalac“ koji ima garanciju dve godine – i to za termostat i grejače u slučaju da se stvori kamenac. Gledateljki su iz servisa, međutim,  rekli da za čišćenje kamenca treba da plati […]

Zemun – gledateljka pita koja su prava potrošača kada prodavac ne želi da poštuje ono što piše u garantnom listu, konkretno za bojler ,,Metalac“ koji ima garanciju dve godine – i to za termostat i grejače u slučaju da se stvori kamenac. Gledateljki su iz servisa, međutim,  rekli da za čišćenje kamenca treba da plati 1.900 dinara. Kome da se žali? (Mirjana)

 

Gledateljka Mirjana bi trebala da se obrati Tržišnoj inspekciji, koja je nadležna za njen problem na broj telefona 011/ 361-43-34  i da im izloži svoj slučaj.

 

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

Povezane vesti

Vremenski podaci

Subota
-

Trenutna temperatura 22°C

-

Nedelja
Pretežno sunčano

Max: 29°C
Min: 19°C

Pretežno sunčano

Vremenska prognoza za 5 dana