Gledateljka se žali da je već mesecima u kvaru sijalica na lokaciji Peka Dapčevića 56. Ona pita kada će da je poprave. (Nadežda)
Iz JKP „Javno osvetljenje“ odgovorili su da su ekipe ovog preduzeća izašle na lice mesta i otklonile kvar na predmetnoj instalaciji javnog osvetljenja.
Rasinska 74a, GO Rakovica. Gledateljka je kupila kuću i dugo je čekala da se razdvoji struja. Napokon je dobila EDB broj , struju su razdvojili ali radnici koji su radili atest uzemljenja nisu ostavili nikakav zapis tj. papir da su obavili posao. Gledateljka pita kome da se obrati i kako da celu proceduru završi. (Merima)
Odgovor Elektrodistribucije Beograd:
Elektrodistribucija Beograd ne izdaje atest za uzemljenje. Korisnici su dužni da dostave Elektrodistribuciji stručni nalaz o ispitanim unutrašnjim instalacijama. On se izdaje od strane ovlašećnih električarskih radnji sa licencom.
Gledateljka se javila ponovo, nije zadovoljna odgovorom i moli da se uvede minibus kroz Beogradsku ulicu u Vrčinu. Ona kaže da kroz pomenutu ulici prolaze šleperi, kamioni, kombajni i minibus koji vozi decu. (Dragica)
Dostavljamo Vam odgovor Sek. za javni prevoz:
Stručne službe Sekretarijata za javni prevoz su nakon dobijanja Vašeg zahteva odgovorile da ulica Beogradska u Vrčinu svojim karakteristikama ne ispunjava minimalne zahteve koji su neophodni za uspostavljanje linije javnog prevoza. Školski minibus prolazi ovom ulicom dva puta dnevno i ova vrsta prevoza ne može da se upoređuje sa intervalskim prevozom.
Gledateljka se javlja i pita dokle će da traje veoma sramno ponašanje privatnih preduzeća prema starijim licima, ne sva naravno, nabrojala je nekoliko gde je imala veoma neprijatno i ponižavajuće iskustvo kao kupac. Više puta su je prevarili trgovci i pita šta radi tržišna inspekcija. (Borislava)
Preporučujemo gledateljki da se u vezi sa navedenim obrati Sektoru za zaštitu potrošača u okviru Ministarstvo unutrašnje i spoljne trgovine Republike Srbije. Gledateljka može da kontaktira ovaj Sektor na broj telefona 0800 103 104.