Objavljeno: 07.03.2024. 14:42 Izmenjeno: 07.03.2024. 14:42

Kružni put broj 17, GO Rakovica. Gledalac kaže da se ova  ulica nalazi između Petlovog brda i Kijeva, postoji škola u blizini a niko od vozača neće da stane. Gledalac pita da li može da se postavi ležeći policajac ili iscrta pešački prelaz na ovoj lokaciji? (Dragan)     Iz Sekretarijata za saobraćaj odgovaraju:   […]

Kružni put broj 17, GO Rakovica. Gledalac kaže da se ova  ulica nalazi između Petlovog brda i Kijeva, postoji škola u blizini a niko od vozača neće da stane. Gledalac pita da li može da se postavi ležeći policajac ili iscrta pešački prelaz na ovoj lokaciji? (Dragan)

 

 

Iz Sekretarijata za saobraćaj odgovaraju:

 

Kružni put je na predmetnom delu od kružnog toka u Kneževcu   do Ibarskog puta, predstavljao saobraćajnicu koja je bila izvan naselja po svim karakteristikama kada je u pitanju okruženje i elementi putnog profila, ali i funkcija i formalni status saobraćajnice. Imajući u vidu da se na najvećem delu put pruža u useku, to duž najvećeg dela puta nema mesta za izgradnju trotoara, pa čak ne postoji ni adekvatna bankina. Izgradnjom naselja u blizini puta, formirane su grupe stambenih objekata u kojima živi značajan broj građana, koji , razumljivo je, imaju potrebu za prelaskom ulice, naročito u zonama stajališta javnog prevoza. Ali to ne znači da na svim pozicijama na kojima, objektivno postoji potreba za prelaskom ulice, postoje neophodni elementi za bezbedno označavanje pešačkih prelaza, pre svega kada je u pitanju nepostojanje trotoara niti slobodnog prostora pored kolovoza(bankine) za njihovu izgradnju. U takvim uslovima se Sekretarijat  za saobraćaj nalazi u veoma teškoj situaciji da razume potrebu građana za  kretanjem, odnosno prelaskom ulice, ali da nema niti minimalne uslove za implementaciju bezbednog saobraćajnog rešenja, pri čemu ni na koji način nije mogao da utiče na neplansku izgradnju objekata i formiranje saobraćajnih tokova u zonama u kojima za to nema uslova, niti kada je u pitanju bezbedna površina za kretanje, ali ni odgovarajuća preglednost, jer se osim u useku, pomenuta deonica pruža i u više uzastopnih krivina. Pomenuti faktori i ograničenja zahtevaju izradu tehničke dokumentacije u cilju iznalaženja optimalnog građevinskog rešenja kojim bi se nekadašnja saobaćajnica koja je imala status Državnog puta na kome se ne očekuje pešački saobaćaj, upodobila za kretnje pešaka u formi gradske saobraćajnice. Za tako obiman posao je neophodna građevinska rekonstrukcija, kao osnov za primenu kvalitetnog saobraćajnog rešenja. Za rekonstrukciju, odnosno izgradnju neophodnih elemenata puta je nadležna Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda.

 

Naglašavamo da je Sekretarijat za saobraćaj, na mestima na kojima je bilo makar minimalnih uslova za tehničko regulisanje,  izvršio označavanje pešačkih prelaza kao što je slučaj kod stajališta javnog prevoza “Usek“ gde je označen pešački prelaz, kao i kod Ulice Braće Deroko, gde je pešački prelaz semaforizovan.

 

Gledateljka pita zašto je samo delimično osvetljena Beogradska ulica u Vrčinu. Kada će cela dobiti javnu rasvetu? (Dragica)

 

Iz Sekretarijata za energetku dobili smo sledeći odgovor:

 

Za poboljšanje instalacije javnog osvetljenja Sekretrijatu za energetiku zahtev podnose gradske opštine i zainteresovani građani, s tim da se realizacija zahteva koji ispunjavaju uslove planira na osnovu prioriteta koje definišu opštine. Zahtev se podnosi na adresu Ul. Tiršova br. 1, ili putem e-mail adrese Sekretarijata – energetika@beograd.gov.rs

 

U zahtevu je neophodno navesti lokaciju na kojoj je potrebno poboljšati instalaciju javnog osvetljenja i kontakt podatke podnosioca zahteva- ime i prezime, kontakt br. telefona i adresu podnosioca.

 

Sekretarijat podnete zahteve prosleđuje JKP „Javno osvetljenje“ Beograd, čije stručne ekipe izlaskom na teren utvrđuju da li su ispunjeni uslovi za poboljšanje javnog osvetljenja, nakon čega dostavljaju izveštaj Sekretarijatu, koji podnosioca obaveštava o mogućnosti realizacije podnetog zahteva.

 

Matice srpske 65, naselje Mirijevo, GO Zvezdara. Gledalac kaže da je autobusko stajalište na ovoj lokaciji u veoma lošem stanju  i pita da li može da se rekonstruiše. (Milovan)

 

Iz JP „Putevi Beograda“ odgovaraju da da u narednom periodu nisu planirani radovi u zoni stajališta u Ulici Matice srpske 65.

 

 

Gledateljka traži da kroz Beogradsku ulicu u Vrčinu saobraća minibus ili manji Lastin autobus. Za sada prolazi samo đački autobus i smatra da zbog toga ima mesta da se obavlja autobuski saobraćaj kroz ovu ulicu. (Dragica)

 

Odgovor Sekretarijata za javni prevoz:

 

Ulica Beogradska u Vrčinu svojim karakteristikama ne ispunjava minimalne zahteve koji su neophodni za uspostavljanje linije javnog prevoza. Školski minibus prolazi ovom ulicom dva puta dnevno i ova vrsta prevoza ne može da se upoređuje sa intervalskim prevozom.

 

 

 

 

 

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

Povezane vesti

Vremenski podaci

Subota
-

Trenutna temperatura 20°C

-

Nedelja
Malo i umereno oblačno

Max: 26°C
Min: 17°C

Malo i umereno oblačno

Vremenska prognoza za 5 dana