Objavljeno: 10.02.2023. 14:46 Izmenjeno: 10.02.2023. 14:46

  Gledateljka je početkom januara primetila da  brojilo očitava samo skupu struju. Tehnička služba Elektrodistribucija Srbije konstatovala je sredinom januara da brojilo treba da se zameni. Od tada niko ne dolazi da zameni brojilo a više puta je pokušavala da stupi putem telefona u kontakt sa Elektrodistribucijom ali nije uspevala. Uložila je 18.01. i pismeni […]

 

Gledateljka je početkom januara primetila da  brojilo očitava samo skupu struju. Tehnička služba Elektrodistribucija Srbije konstatovala je sredinom januara da brojilo treba da se zameni. Od tada niko ne dolazi da zameni brojilo a više puta je pokušavala da stupi putem telefona u kontakt sa Elektrodistribucijom ali nije uspevala. Uložila je 18.01. i pismeni prigovor zbog ne izlaska ekipe na teren. Gledateljka pita kada će neispravno brojilo biti zamenjeno? (Ljubina)

 

Odgovor Elektrodistribucija Srbije:

 

Obaveštavamo Vas da je na osnovu dopisa korisnika od 19.1.2023, ekipa Službe za održavanje MM Ogranka Elektrodistribucija Banovo brdo 25.1.2023. izašla na teren u ulici Janković Stojana br. 5. EDB 227613410, korisnik sistema Despotović Žarko, i proverom ispravnosti mernog mesta kontatovano je da je potrebno izvršiti zamenu mernog uređaja zbog neispravnosti. Otvoren je nalog za zamenu mernog uređaja na predmetnom mernom mestu, koji je realizovan dana 10.2.2023. godine.

 

Gledalac kaže da su autobuska stajališta na Smederevskom putu u veoma lošem stanju osim stajališta na potezu od Boleča do Grocke. Gledalac pita kada će i ostala stajališta biti uređena? ( Milan)

 

Iz Sekretarijata za javni prevoz dobili smo sledeći odgovor:

 

JP „Putevi Beograda“ u svom planu aktivnosti imaju rekonstrukciju i rehabilitaciju dela ulice Smederevski put. Navedenom rekonstrukcijom biće obuhvaćena i autobuska stajališta na Smederevskom putu.

 

 

 

Gledalac se žali na kablovskog operatora Orion Telekom da je uvećao cenu usluge za 350 dinara još prošle godine ali da nije blagovremeno odnosno mesec dana ranije obavestio korisnike o tom poskupljenju. Gledalac navodi da je osoba sa invaliditetom i da ima pravo na nižu cenu. On je uputio u decembru žalbu i RATEL-u ali nije još uvek dobio odgovor a ugovor mu ističe u martu. (Milan)

 

Regulatorna agencija za elektronske komunikacije i poštanske usluge (RATEL) nadležna je za rešavanje prigovora na rad operatora u oblasti elektronskih komunikacija, te korisnici mogu da podnose prigovore Agenciji, uz uslov da su prethodno pokušali da problem reše neposredno sa operatorom, što je i obaveza korisnika po Zakonu o elektronskim komunikacijama.

U tom smislu, prigovor treba da sadrži, pored naziva operatora, i imena i prezimena korisnika, broj pretplatničkog ugovora ili broj telefona (ako je usluga vezana za telefon), opis problema i pokušaja njegovog rešenja sa operatorom, kao i adresu prebivališta/boravišta podnosioca prigovora, radi dostavljanja odgovora ove Agencije.

Takođe, na sajtu Regulatorne agencije za elektronske komunikacije i poštanske usluge www.ratel.rs možete pronaći potrebne propise: Zakon o elektronskim komunikacijama i odgovarajuća podzakonska akta ukoliko želite da se bliže informišete o nadležnostima ove Agencije, kao i pravima i obavezama, kako korisnika, tako i operatora u oblasti elektronskih komunikacija.

 

Gledateljka kaže da je stepenište između ulica Milovana Glišića i Bulevara vojvode Mišića  oštećeno i prljavo. Gledateljka traži da se stepenište popravi i očisti. (Ana)

Beokom je primedbu i zahtev gledateljke uputio GO Savski venac. Po dobijanju odgovora, gledateljka će biti informisana o istom.

 

 

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

Povezane vesti

Vremenski podaci

Petak
-

Trenutna temperatura 22°C

-

Subota
Pretežno sunčano

Max: 29°C
Min: 19°C

Pretežno sunčano

Vremenska prognoza za 5 dana