Gledateljka kaže da duže vreme u ulici Slaviše Vajnera u Zemunu, u blizini obdaništa, parkirano je oštećeno vozilo bez registarskih oznaka. Ko je nadležan da ukloni to vozilo?(Jelena)
Gledateljka može podneti prijavu Komunalnoj miliciji na telefon 0800 – 110 -011 ili se obratiti Komunalnoj inspekciji GO Zemun na telefon 011/ 2198 – 323 gde će dobiti sve informacjije koje se odnose na preduzimanje mera za nepropisno parkirano vozilo.
Kada su vodomeri u pitanju, gospodinu nije jasan odnos vlasništva između JKP Vodovoda i privatnih lica – korisnika vodomera? (Radiša)
Gledaocu je dostavljen odgovor u vezi sa pomenutim vodomerom od strane JP Vodovod i kanalizacija Grocka.Ukoliko postoje još neke dileme u vezi sa ovim pitanjem , preporučujemo gledaocu da se obrati neposredno pomenutom JP na telefone 011/ 8500 – 885 i 011/ 8501 – 506
Gledateljka se žali da nema uopšte grejanje 11 stanova u zgradi u ulici Akrobate Aleksića broj 12? (Dragica)
Odgovor JKP Beogradske elektrane:
JKP „Beogradske elektrane“ Redovno vrše isporuku toplotne energije za sve korisnike na adresi Akrobate Aleksića 12.
Prema članu 34. odeljka IV Odluke o snabdevanju toplotnom energijom u gradu Beogradu, održavanje toplotne podstanice (do izmenjivača toplote) je obaveza JKP „Beogradske elektrane“.
Ekipa JKP „Beogradske elektrane“ je dana 04.12.2021.god. na molbu Predsednika Saveza Srba iz regiona i samih korisnika, izvršila grupno merenje vrednosti temperature vazduha u stanovima objekata ul. Akrobate Alekcića 6 do 14 u Zemun polju.
Tom prilikom je utvrđeno su izmerene vrednosti temperatura vazduha u granicama propisanim članom 45. Odluke o snabdevanju toplotnom energijom u gradu Beogradu od 20±1°C (Sl. list grada Beograda br. 43/07, 2/11, 29/14, 19/17, 26/19, 101/19 i 65/20).
Od početka ove grejne sezone nije bilo reklamacija na grejanje sa pomenute adrse.
Reklamacije se prijavljuju Dispečerskom centru na broj telefona 011/2093 011 na kvalitet grejanja, negrejanje…itd.
Na osnovu svega gore navedenog, smatramo da je žalba korisnika neopravdana.
INFOSTAN je gospođu tužio za neplaćene račune iz 1998. i 2005 godine. Izvršitelj je obavestio gospođu da je INFOSTAN izgubio spor i da ona nema obavezu bilo kakvog zaostalog plaćanja. Zašto INFOSTAN i dalje naplaćuje kamate za neplaćene račune, iz navedenih godina, i ako je izgubljen spor i naloženo je da se plate troškovi pokretanja spora. (Darinka)
Iz JKP Infostan tehnologije odgovaraju:
Imajući u vidu da je JKP Infostan tehnologije upućen zahtev u kome nije navedeno za koji prostor su potrebne informacije, neophodno je da dostavite adresne podatke prostora, kako bismo izvršili proveru.
Korisnici komunalnih usluga na svakom mesečnom računu dobijaju precizno stanje svih svojih obaveza. Pored fizičkih računa, korisnici na mobilnoj aplikaciji i portalu e.Sanduče, u svakom trenutku imaju pristup elektronskoj bazi računa objedinjene naplate i evidentiranih uplata.