Grocka, Hajduk Stanka 52- Gledatelju je problem pošta. Poštar ne ostavlja cedulju za preporučenu pošiljku, a gospodin je ceo dan kući, na kapiji ima zvono, juče mu je ostavio cedulju da je poštanski paket vraćen pošiljaocu? (Nikola)
Potrošač može podneti reklamaciju u slučaju kada smatra da usluga koja mu je pružena od strane Pošte nije saglasna ugovorenoj i nema svojstva koja je zahtevao, odnosno osnovano očekivao, a posebno za:
neizvršenje ili delimično izvršenje usluge;
oštećenje i umanjenje sadržine registrovane pošiljke;
zahtev za naknadu štete usled gubitka, odnosno prekoračenja roka za uručenje registrovane pošiljke, po okončanju potražnog postupka;
zbog pogrešno obračunate cene usluge (poštarina);
u slučaju odbijanja pružanja usluge, koja se inače mogla pružiti.
Potrošač (fizičko lice), po pravilu, reklamaciju podnosi popunjavanjem obrasca – Zahteva za prijavu reklamacije. Reklamacija se podnosi redovnom ili elektronskom poštom, a može se predati i neposredno u pošti ili stručnim službama organizacionih delova Pošte, nadležnim za prijem podnesaka. Potrošač je u obavezi da, uz zahtev, priloži i kopiju potvrde o prijemu pošiljke, odnosno drugog dokaza u vezi sa realizacijom usluge, zbog koje podnosi reklamaciju.
Sremčica, Sare Bernar broj 7- Gledateljka zove zbog trotoara, radnici su izašli da rade, a trojica komšija su izašli da spreče radove, napali su upravnika zgrade, majstori su otišli. Gospođa je zvala advokata? (Olga)
Preporučujemo gledateljki da, ukoliko smatra da joj je na bilo koji način ugrožena bezbednost, to prijavi MUP –u Srbije ili najbližoj policijskoj stanici ili podnese tužbu nadležnom sudu.
Zemun polje – Gledateljka zove žaleći se na prevoz linija 704 I 707 koje idu prema Zelenom vencu. 707 kruži dosta I retko ide, a 704 još manje.Naseljeno je dosta stanovništva, ne može da se uđe u autobus koliko se napuni u periodu od 7-8 sati ujutro? (Dragoslava)
Beokom je pitanje gledateljke prosledio Sekretarijatu za Javni Prevoz I po dobijanju odgovora gledateljka će sa istim biti upoznata.
Gledalac živi u kući železnice koja se vodi kao pomoćni objekat. 15. godina je na toj adresi prijavljen, plaća uredno porez .Pita kako najlakše i najbrže da dođe do kućnog broja. (Živko)
Iz Sekreatraijata za komunalne I stambene poslove odgovaraju:
Sekretarijat za komunalne i stambene poslove u skladu sa Odlukom o gradskoj upravi vrši poslove iz nadležnosti koji podrazumevaju izradu i postavljanje tabli sa nazivima ulica i kućnih brojeva, prema Rešenjima o dodeli naziva ulica koja donosi Skupština grada Beograda.
Takođe, u skladu sa članom 29. Zakona o registru prostornih jedinica i adresnom registru („Sl. glasnik RS“ br. 09/20), jedinica lokalne samouprave je u obavezi da izvrši označavanje objekata u slučajevima kada se utvrdi, izmeni ili ugasi naziv ulice ili trga, kao i obeležavanje kućnim brojevima nastalih prenumeracijom u pomenutim slučajevima.
Shodno članu 23. Zakona o registru prostornih jedinica i adresnom registru za objekte za koje nije utvrđen kućni broj, stambena zajednica odnosno vlasnik objekta dužan je da Republičkom geodetskom zavodu podnese zahtev za utvrđivanje kućnog broja, a zatim i da označi stambeni objekat ili katastarsku parcelu kućnim brojem, u roku od 15 dana od utvrđivanja kućnog broja.