Altina – Gledateljka pita kada će se izgraditi trotoari na uglu ulica Abebe Bekile i Servantesove? (Mirjana)
Odgovor Direkcije za GGZ:
Izmenama i dopunama programa uređivanja i dodele građevinskog zemljišta za 2022. godinu, koje je usvojila Skupština grada Beograda, nisu planirane aktivnosti na izgradnji predmetne saobraćajnice u okviru koje bi bili izgrađeni i trotoari.
Saglasno instrukcijama za izradu budžeta grada za naredni period, stručne službe Direkcije utvrdile su prioritetne rashode, investiciona ulaganja i ugovorene obaveze i, u skladu sa tim, planirale sredstva za realizaciju programa uređivanja i dodele građevinskog zemljišta, u kome se nalaze prioritetni programski zadaci prema utvrđenim kriterijumima, kao što su nastavak realizacije započetih objekata, obaveze prema investitorima po ranije zaključenim ugovorima i objekti od interesa za grad prema strateškim planovima razvoja.
Potrebno je da se obratite nadležnoj gradskoj opštini, koja može u svoju listu prioriteta da uvrsti i navedene aktivnosti za naredni period, a prema procedurama propisanim za kapitalne projekte koji se finansiraju ili sufinansiraju iz javnih prihoda i primanja u smislu zakona kojim se uređuje budžetski sistem.
Gledateljka se žali na grejanje Strumička 88, zvala je elektrane, ali jos niko nije dosao? (Sofija)
Novi Beograd – Bulevar Zorana Đinđića 8- Gledateljka se žali da su joj isključili grejanje. Prošle godine majstori su joj radili grejanje, međutim sad u kuhinji joj ne radi 10 radijatora, zvala je toplanu, još niko nije dosao? (Negoslava)
Zajednički odgovor na pitanja 2. i 3.
Jedini način da gledateljke prijave reklamaciju JKP „Beogradske elektrane“ je da pozovu Dispečerski centar – službu za prijavu kvarova na broj telefona 011 2093 – 011.
Na ovaj broj se podnose prijave kvarova koji se odnose na negrejanje, slab kvalitet grejanja i ostale poremećaje, izuzev curenja vode. Prilikom podnošenja reklamacije, potrebno je dostaviti podatke o tačnoj adresi za koju ulaže reklamaciju (ulica, kućni broj i broj stana), kao i podatke o podnosiocu reklamacije..
Preporučujemo gledateljkama da budu uporne u pozivima jer se u početku grejne sezone javlja veliki broj građana.
Gledateljka pita zašto pacijenti koji su operisali karcinom dojke piju lek nolvadeks 5 godina koji se u svetu više ne koristi, već postoje novi lekovi, i za koji pacijenti plaćaju učešće, koje stalno poskupljuje?Sad je cena 360 dinara, u aprilu je bila 130 dinara, lek se koristi na mesec dana. (Sofija)
Beokom je pitanje prosledio Ministarstvu zdravlja i republičkom fondu za zdravstveno osiguranje i po dobijanju odgovora gledateljka će sa istim biti upoznata.
Stepojevac – gledateljka kaže da ne radi ulično osvetljenje u ul. Spasenije Babović od broja 16-38. Pita kada će biti popravljeno? (Marina)
Iz JKP Javno osvetljenje odgovaraju:
Zahvaljujemo na dostavljenoj informaciji.
Uvidom u bazu podataka primljenih reklamacija građana, konstatovano je da prijava ne postoji za predmetnu lokaciju. Ekipe JKP“Javno osvetljenje“Beograd će reagovati blagovremeno, u skladu sa mogućnostima, kako bi instalacija javnog osvetljenja ponovo bila u funkciji.