Objavljeno: 14.09.2022. 12:14 Izmenjeno: 14.09.2022. 12:14

  Ledine – Gledalac pita Kada će se otvoriti Klub za penzionere na Ledimana? (Mirko)   Iz Ustanove gerontološkog centra odgovaraju:   Radovi u okviru renoviranja Dnevnog centra i kluba za starije “Mihailo Stupar 4” na Ledinama su završeni.  Ne zna se još tačan datum, ali u  planu je da klub počne sa radom u […]

 

Ledine – Gledalac pita Kada će se otvoriti Klub za penzionere na Ledimana? (Mirko)

 

Iz Ustanove gerontološkog centra odgovaraju:

 

Radovi u okviru renoviranja Dnevnog centra i kluba za starije “Mihailo Stupar 4” na Ledinama su završeni.  Ne zna se još tačan datum, ali u  planu je da klub počne sa radom u što skorijem period.

 

Voždovac –  Gledateljka pita Kada će početi izleti za penzionere?( Radmila)

 

Iz GO Voždovac odgovaraju sledeće:

 

Izleti za penzionere su u planu ali još nemamo tačno vreme realizacije. Sve informacije i poziv penzionerima da se prijave objavićemo na sajtu Opštine, medijima i društvenim mrežama.

 

Kod održavanja zgrade da li je obaveza Gradskog stambenog  da održava(čisti)  stepenice i lift do podruma? Kada čiste, očiste samo do prizemlja.Od februara ove godine lift i stepenište ka podrumu niko ne čisti. (Vida)

 

Iz JP Gradsko stambeno odgovaraju:

U skladu sa ugovorom o održavanju higijene, koje stambene zgrade zaključuju sa ovim javnim preduzećem, naša obaveza je da održavamo sve horizontalne površine gde ima stanova, dakle i prizemlja i suterene, ukoliko tu postoje stambene jedinice.

 

Takođe, jednom nedeljno, redovno se čiste i stepenišni krakovi koji vode do podruma, dok održavanje čistoće samih podrumskih prostorija nije ugovorna obaveza, te stoga istu i ne izvršavamo.

 

Odstupanja od usluge mogu doći onda kada nema uslova za nesmetan rad, tj kada postoje fizičke prepreke na stepenišnom kraku koje sprečavaju izvršioce da obave svoj posao, tj da stepenišni krak očiste do kraja.

Najčešće je reč o metalnim rešetkastim vratima koja su zaključana.

 

Da bismo Vam eventualno preciznije odgovorili, potrebno je da nam kažete o kojoj je tačno adresi reč.

 

Ističemo da u sistemu održavanja higijene „Stambenog“ ima više od 11 000 stambenih zgrada, a sama usluga pored održavanja horizontalnih, podnih površina, obuhvata:

 

– Pranje stakla na ulaznim i vetrobranskim vratima – Pranje zidova lift kabina – Pranje gelendera i ograda stepeništa – Uklanjanje paučine – Uklanjanje prašine sa poštanskih sandučića

 

Sve nabrojane usluge obavljaju se jednom nedeljno za samo 217,92 dinara po stanu na mesečnom nivou, a svi novi korisnici dobijaju uslugu prva tri meseca gratis.

 

Sve dodatne informacije stanari mogu dobiti besplatnim pozivom na broj

0800 200 011.

 

Mirijevo – Postoji li propis koji obavezuje vozače gradskog  prevoza da staju blizu totoara na stajalištima? Često u Mirijevu  vozači  staju daleko od trotoara stjališta što otežava ulaz u autobuse  starim ljidima i roditeljima sa decom. (Mirjana)

Odgovor Sekretarijata za javni prevoz:

 

Poštovani, u vezi Vašeg pitanja koje se odnosi na propise koji definišu ponašanje vozača na autobuskom stajalištu, obaveštavamo Vas:

 

Članom 41, Pravilnika o obavezama prevoznika i saobraćajnog osoblja u javnom linijskom prevozu putnika na teritoriji grada Beograda, između ostalog se kaže:

Vozilo se smatra zaustavljenim na stajalištu kada je svojim prednjim čeonim delom poravnato sa stajališnom oznakom, a desnom bočnom stranom postavljeno ne dalje od 20 cm od ivičnjaka stajališnog platoa.

Izmena putnika se može vršiti najviše u prva dva vozila zaustavljena na stajalištu.

 

Takođe, Odlukom o javnom linijskom prevozu putnika na teritoriji grada Beograda („Službeni list grada Beograda“, br. 61/2009, 10/2011, 55/2011, 69/2014, 2/2015, 86/2016,89/2020, 106/2020, 22/2021, 111/2021, 19/2022 i 76/2022), članom 33, definisane su sledeće obaveze vozača:

–   da vozilo zaustavlja na svim stajalištima prema registrovanom redu vožnje i da prilikom zaustavljanja otvori vrata (smatra se da je vozilo zaustavljeno  na stajalištu kada je prednji deo vozila poravnat sa stajališnom oznakom),

–   da dozvoli ulazak i izlazak putnika samo iz prva dva vozila, ukoliko dužina stajališta omogućava istovremeno zaustavljanje više vozila,

–   da omogući izlazak putnika iz vozila na bezbedan način i izvan stajališta u slučaju dužeg zastoja,

–   da vozilo zaustavi na posebno određenoj i obeleženoj površini na terminusu i da omogući putnicima ulazak u vozilo odmah po pristajanju, osim u vozilu koje je u rezervi ili u kvaru i zaustavljeno na za to rezervisanoj površini.

 

U skladu sa navedenim, vozač je dužan da na autobuskom stajalištu vozilo postavi ne dalje od 20 cm od ivičnjaka stajališta čime se putnicima (posebno ranjivim kategorijama putnika: deca, starija lica, osobe sa invaliditetom) omogućava bezbedan ulazak i izlazak iz vozila.

 

Voždovac – Da li postoji vremenski rok koji obavezuje sud, konkretno Upravni sud,  da donese rešenje po predmetima u uravnom postupku? (Radmila)

 

Gledateljka ima mogućnost da preko portala Ministarstva pravde kontakt@mpravde.gov.rs  prati tok i status predmeta kod Upravnog suda. Takođe o svom predmetu i roku okončanja, gledateljka se može informisati i na telefon Ministarstva pravde 011/ 7858 – 000.

 

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

Povezane vesti

Vremenski podaci

Petak
-

Trenutna temperatura 22°C

-

Subota
Pretežno sunčano

Max: 29°C
Min: 19°C

Pretežno sunčano

Vremenska prognoza za 5 dana