Objavljeno: 24.08.2022. 14:05 Izmenjeno: 24.08.2022. 14:05

Rakovica, MZ Petlovo brdo – Gledateljku interesuje šta se dešava sa renoviranjem prostorija MZ Petlovo brdo. Radovi su počeli u februaru, a poslednjih mesec i po dana nema nikog od radnika. Da li je planiran i prostor za penzionere ovim renoviranjem? (Gordana) Iz GO Rakovica odgovorili su da radovi na rekonstrukciji objekta u Ulici Milorada […]

  1. Rakovica, MZ Petlovo brdo – Gledateljku interesuje šta se dešava sa renoviranjem prostorija MZ Petlovo brdo. Radovi su počeli u februaru, a poslednjih mesec i po dana nema nikog od radnika. Da li je planiran i prostor za penzionere ovim renoviranjem? (Gordana)

Iz GO Rakovica odgovorili su da radovi na rekonstrukciji objekta u Ulici Milorada Draškovića, gde se nalaze mesne zajednice „Petlovo brdo“ i „Kijevo“, ulaze u završnu fazu. Radovi su trenutno obustavljeni dok se ne reši priključenje objekta na grejanje, nakon čega će se privesti kraju.

U rekonstruisanom objektu planiran je prostor namenjen penzionerima. Takođe, u rekonstruisanom objektu svoje prostorije će imati mesne zajednice „Petlovo brdo“ i „Kijevo“, planiranno je otvaranje opštinskog uslužnog centra, biblioteke, umetničkog ateljea i prostora za organizaciju kulturnih i zabavnih događaja

Grocka, Leštane – Zbog čega nema osvetljenja između novog i starog naselja Leštane, iako je u blizini škola? (Mirjana)

Prema informacijama koje smo dobili, Kontrolno-komandnom centru JKP „Javno osvetljenje“ Beograd do sada nije prijavljena reklamacija građana za predmetnu lokaciju. i iz ovog preduzeća se zahvaljuju gledateljki na prijavi.

Stručne ekipe će blagovremeno, i u skladu sa mogućnostima reagovati kako bi instalacija javnog osvetljenja bila u funkciji.

Barajevo, Meljak – Žitelji Meljaka imaju problem sa čestim nestancima struje čim padne manja kiša ili duva vetar i zbog toga se kvare uređaji. Kada će se normalizovati snabdevanje električnom energijom stanovnika Meljaka? (Momčilo)

Iz Ogranka Elektrodistribucija Obrenovac – pogon Barajevo odgovorili su sledeće:

Na području opštine Barajevo, na čijoj teritoriji se nalazi i naselje Meljak, uglavnom je nadzemna distributivna mreža. U poslednjih godinu dana urađeno je dosta posla na rekonstrukciji distributivne mreže, a u planu su i novi radovi na rekonstrukciji. Međutim, i pored toga, tokom jakih nepogoda, praćenih grmljavinom, dešava se da dođe do kvarova na distribubutivnoj mreži, kao i slučajeva kada kao posledica jakog vetra, stabla padnu na provodnike i izazovu njihovo kidanje (što se dešava i pored redovnog održavanja koridora). Ekipe Ogranka Elektrodistribucije Obrenovac – pogon Barajevo, odmah izlaze na lice mesta i saniraju kvarove u najkraćem mogućem roku.

U svakom slučaju, u planu su dalji radovi na sanaciji i unapređenju distributivne mreže na području opštine Barajevo, kao i samog naselja Meljak.

Surčin – Kome da se obrate građani Surčina radi kvalitetnijeg održavanja groblja. Kontejneri su puni smeća i zapušteni, a održavanje zelenila je mestimično. (Mirko)

Primedbu našeg gledaoca prosledili smo GO Surčin, kako bi opštinska uprava preduzela mere u okviru svojih nadležnosti i poboljšala održavanje na surčinskom groblju.

Gledateljka navodi da je od firme AERA group kupila prečišćivač vazduha i usisivač (2u1). Prilikom prezentacije proizvoda rečena joj je jedna cena, a posle kupovine na pomenutu cenu uračunata je i kamata od 15% (koja nije bila pomenuta). Gospođa je intervenisala, ali bez uspeha. Koja je pravna mogućnost za rešenje ovog problema? (Gordana)

 

Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija vodi Nacionalni registar potrošačkih prigovora (NRPP), u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.

NRPP pruža mogućnost onlajn podnošenje prigovora, sa ciljem da se potrošačima na efikasan način pruži podrška u zaštiti njihovih prava. Neophodno je da potrošač na zvaničnom sajtu Nacionalnog registra potrošačkih prigovora (zapotrosace.gov.rs) u nekoliko koraka popuni formular:

– unosom podataka o sebi (kako bi se dobila povratna informacija);

– obrazloženjem u čemu se sastoji njegov/njen zahtev;

– unosom podataka o trgovcu ukoliko podnosi prigovor na kupljenu robu ili uslugu;

– biranjem udruženja za zaštitu potrošača koje će postupiti po podnetom prigovoru.

 

Ukoliko naša sugrađanka nema mogućnost podnošenja prigovora putem informatičke platforme Nacionalnog registra potrošačkih prigovora, može se obratiti nekom od sledećih Udruženja za zaštitu potrošača:

– Udruženje Zaštita potrošača, 011/241-5485, 069/241-5485;

– Centar potrošača Srbije, 011/312-0444, 011/312-2102;

– Nacionalna organizacija potrošača Srbije, 011/404-6300, 011/404-6301, 011/404-6302.

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

Povezane vesti

Vremenski podaci

Subota
-

Trenutna temperatura 22°C

-

Nedelja
Pretežno sunčano

Max: 29°C
Min: 19°C

Pretežno sunčano

Vremenska prognoza za 5 dana