Pohvala za vozača na liniji 85,zove se Milenko.Vrlo je ljubazan i pažljiv.Ona je starija žena,sa štapom.Vozač nije hteo da krene dok nije sela da se ne bi povredila i rekao joj da kad bude htela da izađe iz prevoza da ga unapred obavesti kako bi stao bliže.(Ljiljana)
Beokom je pohvalu gledateljke prosledio GSP Beograd i Sekretarijatu za javni prevoz.
Ul.Vidinska 26a,Kotež- Gledateljka pita da li postoji neka služba koja bi obilazila i pregledala bolesne i starije ljude. (Ljubica)
Preporučujemo gledateljki da se za rešavanje ovog pitanja obrati Zdravstvenoj stanici Borča ul. Koste Manojlovića 6. – Službi kućnog lečenja i nege na telefon 011/ 777 – 3227 i 011 777 – 3230 gde će dobiti sve informacije vezane za preglede i lečenje kod kuće.
Ul.Jovana Raškovića,Altina-Gledateljka pita kada će da urade kišnu kanalizaciju.Stalno imaju poplave pri najmanjim padavinama,voda se skuplja i ne mogu da priđu svojim kućama.( Marica)
Iz Direkcije za gradsko građevinsko zemljište su odgovorili da programom uređivanja i dodele građevinskog zemljišta za 2022. godinu, nisu planiranje aktivnosti na izgradnji kanalizacije u Ulici Jovana Raškovića.
Ul.Žila Verna 2 – problem imaju u vezi Stambenog-svi stanari izmiruju svoje obaveze ,svi uplaćuju za održavanje stanova.Međutim , ne održava se ništa.Imali su problem sa vratima,ali odgovor od Gradsko stambenog je da je to privatno i da mogu da rade šta hoće.Šta se dešava sa tim novcem koji uplaćujemo i odvajamo svakog meseca?(Ljubica)
Beokom je pitanje prosledio JP Gradsko stambeno i po dobijanju odgovora gledateljka će sa istim biti upoznata.
Gledeljka je uzela ugalj, 4 tone na stovaristu u Batajnici, ali je jako lošeg kvaliteta. Kome da se žali, kojoj inspekciji? (Krinka)
Preporučujemo gledateljki da se za rešavanje ovog pitanja obrati Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija – sektoru tržišne inspekcije, Beograd Omladinskih brigada 1. telefon 011/ 5699 – 610 gde će dobiti sve informacije o mogućnosti podnošenja prijave.