– Kroz turističku signalizaciju i dostupnost informacija na kineskom jeziku Beograd nastoji da se predstavi kao „China friendly & China ready” destinacija. U 2018. godini, turisti iz Kine su na drugom mestu po brojnosti u Beogradu sa tendencijom daljeg porasta, da bi već u januaru ove godine ostvarili porast od 60 odsto u odnosu na isti mesec prošle godine. U daljim aktivnostima, Turistička organizacija Beograda će ove godine raditi intenzivnu internet kampanju u Kini koja će u potpunosti biti prilagođena preferencama kineskih turista – rekao je Popović koji je dao intervjue za Dojče vele i „Travel Channel“ Peking.
Međunarodni sajam turizma u Berlinu je uz londonski „WTM“ jedan od najznačajnijih sajmova turizma koji funkcioniše kao platforma za okupljanje najrelevantnijih predstavnika institucija turizma i turističke privrede iz celog sveta.
TOB na ovom sajmu predstavlja ukupnu ponudu naše prestonice za „City break“ i „MICE” na zajedničkom štandu pod okriljem NTO Srbije, dok se u isto vreme održava veliki broj unapred zakazanih sastanaka sa agentima, turoperaterima i medijima.