Gradski servis
Gledateljka se žali da u zgradi ne postoje aparati za gašenje požara, a bila su dva manja požara srećom bez posledica . Ona pita gde i kako da se nabave aparati za gašenje požara. (Gordana)
Odgovor komunalne inspekcije GO Novi Beograd:
Potrebno je da se gledateljka obrati upravniku stambene zajednice a da skupština stambene zajednice donese Program održavanja s obzirom na to da je stambena zajednica dužna da ispuni mere propisane zakonom kojim se uređuje oblast zaštite od požara i oblast zapaljivih i gorivih tečnosti i zapaljivih gasova, u smislu držanja zapaljivih i gorivih tečnosti i zapaljivih gasova i ispunjenja minimalnih preventivnih mera koje se odnose na evakuaciju ljudi i tekuće održavanje uređaja za otkrivanje i javljanje požara i uređaja za gašenje požara. Inspekcijski nadzor u nadležnosti je građevinske inspekcije.
Gledateljka pita da li može da se produži jedna linija za novo naselje u Zemun Polju. ( Ruža)
Pitalje gledatljke prosledili smo Sekretarijatu za javni prevoz. Po dobijanju tražene informacije, obavestićemo gledateljku.
Pere Velimirovića 72, GO Rakovica. Gledateljka kaže da u dve prostorije od početka sezone nema grejanja i pita da li neko može da pomogne. ( Ibolka)
Prijavu gledateljke Servisni centar Grada Beograda prosledio je JKP „Beogradske elektrane“, kako bi njihove ekipe kontaktirale gledateljku i u što kraćem roku rešile problem.
Gledateljka pita da li neko može da pomogne dečaku koji spava u prolazu zgrade. Prolaz na Novom Beogradu Otona Župančića 44. ( Viber)
Prijavu gledateljke uputili smo Gradskom centru za socijalni rad. Po dobijanju odgovora, obavestićemo gledateljku.
Abebe Bikile 1B, GO Zemun. Gledateljka kaže da je problem Elektrodistribucija. Upravnik je stambene zgrade sa 10 stanova i 10 strujomera, imaju jednog stanara zgrade kome strujomer na radi godinu i po dana, monitor ne radi, prijavljivla je kvar međutim niko nije došao to da popravi. Ona pita da li će neko doći. ( Ljiljana)
Iz Elektrodistribucije Beograd odgovorili su nam da su ekipe Ogranka Elektrodistribucija Zemun izvršile zamenu mernog uređaja na navedenoj adresi. Ulica Zabranska, naselje Leštane, GO Grocka.
Gledateljka kaže da već mesec curi voda u ovoj ulici, komšije su prijavljivale, ali niko ne dolazi da reši problem. ( Mira)
Iz JKP „Beogradski vodovod i kanalizacija“ dobili smo sledeći odgovor:
Zbog velikog broja kvarova visokog stepena prioriteta usled kojih je ugroženo vodosnabdevanje velikog broja potrošača kao i funkcionisanje Beogradskog vodovodnog sistema, nadležni rejon održavanja vodovodne mreže nije bio u mogućnosti da u prethodnom periodu izvrši popravku kvara. Predmetni kvar će biti otklonjen do kraja nedelje.
Gledateljka pita zašto se odbija novac za odvodnjavanje, ljudima koji inače plaćaju porez. Ona pita kome ide taj novac, to šalju Srbijavode i iznosi 1 700 dinara, a niko ne zna da joj kaže za odvodnjavanje šta je to i gde ide taj novac. (Ljilja)
Iz JVP „Srbijavode“ odgovaraju:
Naknada za odvodnjavanje uređena je Zakonom o naknadama za korišćenje javnih dobara. Obveznik naknade za odvodnjavanje je svaki vlasnik, odnosno korisnik zemljišta i objekata na melioracionom području (svako lice koje je u Republičkom geodetskom zavodu upisano kao vlasnik poljoprivrednog, šumskog ili građevinskog zemljišta) određenom u skladu sa zakonom kojim se uređuju vode. Naknadu za odvodnjavanje utvrđuje javno vodoprivredno preduzeće u čijoj nadležnosti je upravljanje sistemima za odvodnjavanje u javnoj svojini rešenjem, na godišnjem nivou, a na osnovu podataka nadležne službe za katastar nepokretnosti. Ove poslove nadležno javno vodoprivredno preduzeće vrši kao poverene u korist budžeta Republike Srbije. Rešenje koje dobije fizičko lice odnosi se na površine zemljišta za koje je u katastru upisani kao vlasnik, ili korisnik, a koje se u skladu sa Uredbom o proglašenju melioracionih područja nalazi unutar granica melioracionog područja. Svaki obveznik, ukoliko ima primedbi na obaračun molimo da dostavi pisanu žalbu na adresu JVP „Srbijavode“ ili na mejl: naknade@srbijavode.rs
. Radnička 49 , bivša OŠ „Đorđe Krstić“, GO Čukarica. Gledalac kaže da na ovoj lokaciji ima mnogo smeća i otpada i pita da li neko može da dođe da to da očisti. (Viber)
Odgovor JKP „Gradska čistoća“:
Lokacija o kojoj je u upitu reč ne ulazi u nadležnost JKP „Gradska čistoća“, a naseljena je neformalnim sakupljačima sekundarnih sirovina. Građani mogu obavestiti o problemu na broj Servisnog centra grada Beograda 11-0-11 odakle će biti usmereni na nadležne inspekcijske i opštinske službe.
Gledateljka pita dokle neće raditi blagajne na Banovom Brdu za plaćanje računa za struju. Gledateljka zbog toga mora da ide čak u Masarikovu. ( Ljiljana)
Ponavljamo odgovor Elektroprivrede Srbije:
Zbog unapređenja efikasnosti, digitalizacije usluga i optimizacije troškova od 1. novembra prestao je blagajnički rad u poslovnicama EPS, dok do 1. februara 2025. godine rade blagajne u Beogradu (Masarikova), Novom Sadu, Kraljevu, Nišu i Kragujevcu. Građani u poslovnicama EPS, kao i do sada, mogu da dobiju sve informacije o ugovorima i računima, kao i da podnesu reklamacije.
Istovremeno, u narednih godinu dana od 1. novembra do 30. oktobra 2025. građani koji budu plaćali račune preko portala i aplikacije „EPS Uvid u račun“ ostvariće popust od 30 dinara na narednom računu i na taj način neće imati trošak provizije. Takođe, EPS je ranije svima koji pređu na elektronski račun omogućio dodatni popust od 50 dinara na svakom narednom računu.
Za građane koji žele da izmire račune na šalterima Banke Poštanske štedionice u narednih šest meseci omogućena je niža provizija u iznosu od 30 dinara.
Čak 87 odsto građana račune za električnu energiju plaća preko portala „Uvid u račun“, poslovnih banaka i Pošte Srbije, a svega 13 odsto je plaćalo na blagajnama EPS.
Ulica Ivana Milutinovića 31,naslje Kaluđerica, GO Grocka. Gledalac se žali Super Nova kablovska ne radi od petka, zvali su prijavljivalai kvar, međutim kažu da će doći i da su ekipe na terenu, ali nista nije učinjeno. (Dragoljub)
Prijavu gledaoca Servisni centar Grada Beograda prosledio je Telekomu Srbija. Po dobijanju tražene informacije, gledalac će biti obavešten.
Abebe Bikile 1B, GO Zemun. Gledateljka kaže da je problem Elektrodistribucija. Upravnik je stambene zgrade sa 10 stanova i 10 strujomera, imaju jednog stanara zgrade kome strujomer na radi godinu i po dana, monitor ne radi, prijavljivla je kvar međutim niko nije došao to da popravi. Ona pita da li će neko doći. ( Ljiljana)
Prijavu gledateljke prosledili smo Elektrodistribuciji Beograd kako bi njihove ekipe izašle na teren i proverile rad strujomera.
Radnička 49 , bivša Osnovna škola „Đorđe Krstić“. Gledalac kaže da tu ima ima mnogo smeća i otpada. On pita da li neko može da dođe to da očisti. (Viber)
Servisni centar Grada Beograda je prijavu uputio JKP „Gradska čistoća“. Po dobijanju odgovora, obavestićemo gledaoca.
Gledateljka pita zašto je u Požeškoj Elektrodistribucija ukinula šaltere za naplatu struje. (Smiljka)
Odgovor Elektroprivrede Srbija:
Zbog unapređenja efikasnosti, digitalizacije usluga i optimizacije troškova od 1. novembra prestao je blagajnički rad u poslovnicama EPS, dok do 1. februara 2025. godine rade blagajne u Beogradu (Masarikova), Novom Sadu, Kraljevu, Nišu i Kragujevcu. Građani u poslovnicama EPS, kao i do sada, mogu da dobiju sve informacije o ugovorima i računima, kao i da podnesu reklamacije.
Istovremeno, u narednih godinu dana od 1. novembra do 30. oktobra 2025. građani koji budu plaćali račune preko portala i aplikacije „EPS Uvid u račun“ ostvariće popust od 30 dinara na narednom računu i na taj način neće imati trošak provizije. Takođe, EPS je ranije svima koji pređu na elektronski račun omogućio dodatni popust od 50 dinara na svakom narednom računu.
Za građane koji žele da izmire račune na šalterima Banke Poštanske štedionice u narednih šest meseci omogućena je niža provizija u iznosu od 30 dinara.
Čak 87 odsto građana račune za električnu energiju plaća preko portala „Uvid u račun“, poslovnih banaka i Pošte Srbije, a svega 13 odsto je plaćalo na blagajnama EPS.
Ulica Milošev Kladenac, GO Zvezdara. Gledateljka kaže da je to prometna ulica, ali nema trotoara. Ona pita da li može nešto da se uradi po tom pitanju. ( Dušanka)
Iz GO Zvezdara odgovorili su nam da su prijavu gledateljke prosledili Sekretarijatu za
saobraćaj kao nadležnom organu.
Gledateljka prijavljuje beskućnika na Novom Beogradau u Ulici Otona Župančiča. Ona pita da li postoje institucije koje to mogu da reše. ( Zorica)
Prijavu i pitanje gledateljke Servisni centar Grada Beograda prosledio je Gradskom centru za socijalni rad. Nakon izlaska njihovih ekipa na teren, informisaćemo gledateljku.
Ulica Ljube Nedića broj 3, a graniči se sa Ljube Nedića broj 1 i Prešernova 25, GO Voždovac. Gledateljka kaže da su tu napravljene dve zgrade pored male njihove kućice. Zidovi u kućici nakon gradnje dve zgrade su popucali, vodovodna cev pukla je na tri mesta, a prozor je zatvoren. Napravljena je šteta a niko nije odgovarao, kome da se obrati. ( Gordana)
Prijavu gledateljke uputili smo inspekciji kako bi obavili inspekcijski nadzor. O zaključcima istog obavestićemo gledateljku.
Gledateljka pita zašto je u Požeškoj Elektrodistribucija ukinula šaltere za naplatu struje. (Smiljka)
Odgovor Elektroprivrede Srbija:
Zbog unapređenja efikasnosti, digitalizacije usluga i optimizacije troškova od 1. novembra prestao je blagajnički rad u poslovnicama EPS, dok do 1. februara 2025. godine rade blagajne u Beogradu (Masarikova), Novom Sadu, Kraljevu, Nišu i Kragujevcu. Građani u poslovnicama EPS, kao i do sada, mogu da dobiju sve informacije o ugovorima i računima, kao i da podnesu reklamacije.
Istovremeno, u narednih godinu dana od 1. novembra do 30. oktobra 2025. građani koji budu plaćali račune preko portala i aplikacije „EPS Uvid u račun“ ostvariće popust od 30 dinara na narednom računu i na taj način neće imati trošak provizije. Takođe, EPS je ranije svima koji pređu na elektronski račun omogućio dodatni popust od 50 dinara na svakom narednom računu.
Za građane koji žele da izmire račune na šalterima Banke Poštanske štedionice u narednih šest meseci omogućena je niža provizija u iznosu od 30 dinara.
Čak 87 odsto građana račune za električnu energiju plaća preko portala „Uvid u račun“, poslovnih banaka i Pošte Srbije, a svega 13 odsto je plaćalo na blagajnama EPS.
Ulica Milošev Kladenac, GO Zvezdara. Gledateljka kaže da je to prometna ulica, ali nema trotoara. Ona pita da li može nešto da se uradi po tom pitanju. ( Dušanka)
Iz GO Zvezdara odgovorili su nam da su prijavu gledateljke prosledili Sekretarijatu za
saobraćaj kao nadležnom organu.
Gledateljka prijavljuje beskućnika na Novom Beogradau u Ulici Otona Župančiča. Ona pita da li postoje institucije koje to mogu da reše. ( Zorica)
Prijavu i pitanje gledateljke Servisni centar Grada Beograda prosledio je Gradskom centru za socijalni rad. Nakon izlaska njihovih ekipa na teren, informisaćemo gledateljku.
Ulica Ljube Nedića broj 3, a graniči se sa Ljube Nedića broj 1 i Prešernova 25, GO Voždovac. Gledateljka kaže da su tu napravljene dve zgrade pored male njihove kućice. Zidovi u kućici nakon gradnje dve zgrade su popucali, vodovodna cev pukla je na tri mesta, a prozor je zatvoren. Napravljena je šteta a niko nije odgovarao, kome da se obrati. ( Gordana)
Prijavu gledateljke uputili smo inspekciji kako bi obavili inspekcijski nadzor. O zaključcima istog obavestićemo gledateljku.
Naselje Stepa Stepanović , GO Voždovac. Gledateljka se žali da nema nijedne nadstrešnice kada se ide iz ovog naselja prema gradu. ( Milena)
Odgovor Sekretarijata za javni prevoz:
Predmetno naselje u planu gradnje nije imalo predviđenu liniju javnog prevoza unutar naselja. Linija je naknadno uvedena na zahtev velikog broja građana i samim tim nije postojalo prostora od parking mesta za postavljanje nadstrešnica. Sekretarijat za javni prevoz je uradio analizu koliko je potrebno parking mesta da se poruši da bi se izgradilo 10 platoa unutar naselja i ostvarila mogućnost postavljanja nadstrešnica i ostale prateće stajališne infrastrukture. U narednom periodu će se uz pomoć opštine Voždovac razmotriti i doneti odluka o rušenju parking mesta i pravljenju autobuskih platoa. Radovi se predviđaju za 2025. godinu.
Ulica Gorana Petrovića, naselje Rušanj, GO Čukarica. Gledalac prijavljuje na ovoj lokaciji udarne rupe ispred broja 4a i 23. On pita da li neko može da ih popravi. (Nikica)
Iz JP „Putevi Beograda“ odgovaraju da je ovo preduzeće izdalo nalog za sanaciju oštećenja kolovoza u Ulici Gorana Petrovića u naselju Rušanj. Prema informacijama koje smo dobili od strane izvođača radova JKP „Beograd put“ po dinamici u naredne tri nedelje će izvršiti sanaciju oštećenja.
Gledateljka ima pitanje za upravu gradskih pijaca. Nju zanima kada će Altina i okolina – Zemun Gornji Grad da dobije jedan normalan pristup pijaci sa parkingom. (Mirjana)
Iz JKP „Beogradske pijace“ odgovorili su nam da pijaca koja je predmet ove prijave nije u sistemu JKP „Beogradske pijace“.
Gledateljka ima primedbu za prevoz na linijama 39 i 33 koji idu za Kumodraž jer se prevoz se dugo čeka. Ona pita da li nešto može da se uradi po tom pitanju. (Stojana)
Primedbu gledateljke Servisni centar Grada Beograda prosledio je Sekretarijatu za javni prevoz. Po dobijanju odgovora, obavestićemo gledateljku.
Privrednikovih pitomaca 15B, naselje Borča, GO Palilula. Gledalac kaže da je JP „Gradsko stambeno“ radilo pre godinu dana ploču a nisu uspeli da je saniraju a skidaju po 1 400 dinara mesečno. On pita da li je moguće po zakonu da naplaćuju nešto što nisu sanirali. (Toplica)
Odgovor JP „Gradsko stambeno“:
Stručna služba JP „Gradsko stambeno“ odmah izašla na teren i tom prilikom utvrdila da su načinjeni određeni propusti tokom izvođenja radova na sanaciji krova. Radovi na otklanjanju nedostataka po reklamaciji otpočeti su 13.11.2024. u 14 časova. Radovi će obuhvatiti sanaciju kompletne PVC hidroizolacije. Zahvaljujemo se na razumevanju i nadamo se da ćemo u budućem periodu ostvariti još bolju saradnju sa stanarima, na obostrano zadovoljstvo.
Sremskih Boraca, GO Zemun. Gledateljka kaže da nema obeležene ulice, poštar ne može da ih nađe , nema table. Ona pita da li nešto može da se uradi. (Grozda)
Iz Sekretarijata za komunalne i stambene poslove odgovaraju:
Sekretarijat za komunalne i stambene poslove u skladu sa Odlukom o gradskoj upravi vrši poslove iz nadležnosti koji podrazumevaju izradu i postavljanje tabli sa nazivima ulica prema Odlukama o dodeli naziva ulica, koju donosi Skupština grada Beograda, kao i zamenu starih, dotrajalih i postavaljanje nedostajućih tabli kao i izradu i postavljanje kućnih brojeva nastalih usled prenumeracije postojećih.
Postupajući po svojim nadležnostima, Sekretarijat za komunalne i stambene poslove je u predhodnom periodu zatražio od gradskih opština spisak potreba za nedostajućim tablama sa nazivima ulica. Sekretarijat za komunalne i stambene poslove će ulicu Sremskih boraca staviti na listu potreba za izradu i postavljanje, a koja će se realizovati po obezbeđenju neophodnih sredstava i okončanju javne nabavke.
Napominjemo da je članom 30. Zakona propisano je da troškove označavanja objekata i katastarskih parcela kućnim brojevima snosi stambena zajednica, vlasnik objekta, zakupac na građevinskom zemljištu u javnoj svojini na kojem je objekat izgrađen, kao i investitor, odnosno podnosilac zahteva za ozakonjenje objekta.
Kaznenim odredbama iz člana 35. Zakona propisane su novčane kazne ukoliko se ne podnese zahtev za utvrđivanje ili se ne označi obekat kućnim brojem.
Akrobate Aleksića, GO Zemun. Gledalac se žali da od juče nema grejanja u ovoj ulici. (Viber)
Da bismo kreirali prijavu za JKP „Beogradske elektrane“ neophodni su svi podaci: ime i prezime korisnika, ulica i broj, broj telefona prijavioca i informacija da li ceo objekat nema grejanja.
Gledateljka pita kako je mogao doktor da otpusti pacijenta koji je bio u teškom stanju, koji je nakon prijema u Zemunsku bolnicu prilikom otpusta, odmah po dolasku kući preminuo. (Tanja)
Savetujemo gledateljki da se u vezi sa navedenim obrati Kancelariji za zaštitu prava pacijenata. Sedište svih savetnika pacijenata za čitavu teritoriju grada Beograda je u ulici Tiršova br. 1. Kancelarija se nalazi u prizemlju, broj kancelarije je 9, radno vreme je radnim danima od 7 sati do 15 časova i 30 minuta, broj telefona je 011/360-56-34 a mejl adresa savetnik.pacijenata@beograd.gov.rs.
Sremskih boraca 67, GO Zemun. Gledateljka navodi da nema broja, ni naziva ulice, niko ih ne može naći, da li može da se postavi tabla? (Grozda)
Odgovor Sek. za komunalne i stambene poslove:
Sekretarijat za komunalne i stambene poslove u skladu sa Odlukom o gradskoj upravi vrši poslove iz nadležnosti koji podrazumevaju izradu i postavljanje tabli sa nazivima ulica prema Odlukama o dodeli naziva ulica, koju donosi Skupština grada Beograda, kao i zamenu starih, dotrajalih i postavaljanje nedostajućih tabli kao i izradu i postavljanje kućnih brojeva nastalih usled prenumeracije postojećih.
Postupajući po svojim nadležnostima, Sekretarijat za komunalne i stambene poslove je u predhodnom periodu zatražio od gradskih opština spisak potreba za nedostajućim tablama sa nazivima ulica. Sekretarijat za komunalne i stambene poslove će ulicu Sremskih boraca staviti na listu potreba za izradu i postavljanje, a koja će se realizovati po obezbeđenju neophodnih sredstava i okončanju javne nabavke.
Napominjemo da je članom 30. Zakona propisano je da troškove označavanja objekata i katastarskih parcela kućnim brojevima snosi stambena zajednica, vlasnik objekta, zakupac na građevinskom zemljištu u javnoj svojini na kojem je objekat izgrađen, kao i investitor, odnosno podnosilac zahteva za ozakonjenje objekta.
Kaznenim odredbama iz člana 35. Zakona propisane su novčane kazne ukoliko se ne podnese zahtev za utvrđivanje ili se ne označi obekat kućnim brojem.
Ugao Krajiške ulice i Cerske, postoji rupa čak i znak da je rupa prisutna, ali nikako da se sanira? (Marija)
Dostavljamo Vam odgovor JKP „Beograd put“:
U skladu sa postojećim planom rada Službe za građevinsku operativu, očekuje se da će se radovi na pomenutoj lokaciji obavljati u toku ove nedelje.
Gledateljka ima pitanje, naime u banci Direkt banka uplaćen je novac i piše u svrhu penzija, a penzije dolaze 10., a cifra nije bila koju ona prima već druga, za pola sata taj novac je skinut, ne zna se ni ko ga je poslao ni ko ga je skinuo, piše samo u svrhu penzije. Kada je otišla 4.11 u banku dobila je obaveštenje da je to navodno iz PIO fonda poslato greškom. Da li je njen račun u nekoj opasnosti? (Jelica)
Iz Republičkog fonda za penzijsko i invalidsko osiguranje odgovoraju:
Greškom Euro Direktna banke 1. novembra povučeni su pogrešni podaci za prenos novca i tokom dana banka je ispravila grešku, a o čemu su naknadno, istog dana, upoznali Fond.
Što se Fonda PIO tiče, isplata penzija se i ovog meseca realizuje u već ustaljenim datumima.
Gledateljka pohvaljuje vozača trolejbusa 2082, koji je sačekao kada je video da trči za trolejbusom. Takođe navodi da su sedišta oštećena, te moli da se nešto uradi po tom pitanju i da se postave kamere. (Marija)
Sek. za javni prevoz je dostavio sledeći odgovor:
Zahvaljujemo se što nam ukazujete na nedostatke ili nepravilnosti koje uočavate na vozilima javnog prevoza. Vaša pohvala na rad vozača je prosleđena prevozniku.
Prevozniku je takođe prosleđeno Vaše obraćanje uz napomenu da u najkraćem roku preduzme sve mere-otkloni uočene nedostatke u skladu sa ugovornim obavezama.
Takođe, Vašu pritužbu smo uputili stručnim službama Sekretarijata za javni prevoz koje su nadležne za kontrolu ispunjenja ugovornih obaveza prevoznika.
Ulica Japanska, blok 63, GO Novi Beograd. Gledateljka prijavljuje da jedan čovek živi ispod drveta u šatoru i ona pita da li može da mu se pomogne. (Jelena)
Iz Gradskog centra za socijalni rad odgovorili su nam da je informacija koju je dostavila gledateljka prosleđena mesno nadležnom Odeljenju Novi Beograd. Stručni saradnici su tokom jučerašnjeg dana 12.11. 2024 . godine izašli na teren proverili i utvrdili navode iz prijave i u skladu sa procenom i potrebama navedenog lica preduzeli mere iz svoje nadležnosti.
Kumodraška ulica, GO Voždovac. Gledalac pita kada će biti završeni radovi, svi rokovi su odavno prošli. (Viber)
Odgovor JKP „Beograd put“:
Građevinska operativa JKP „Beograd put“ započela je poslednju, četvrtu fazu radova u okviru Programa redovnog održavanja Kumodraške ulice. Trenutno je radove na svojoj podzemnoj infrastrukturi na ovoj lokaciji započeo JKP „Beogradski vodovod i kanalizacija“ i od dinamike tih radova zavisi nastavak radova na sanaciji kolovoza. Po njihovom završetku, ekipe JKP „Beograd put“ obaviće asfaltiranja kolovoza. Radovi u Kumodraškoj ulici biće u potpunosti okončani obeležavanjem horizontalne signalizacije.
Gledalac pita da li je u planu da se posadi drveće kod Ušća , tačnije kod skejt paraka. (Viber)
Iz JKP „Zelenilo Beograd“ su nam odgovorili da nije u planu sadnja na predmetnoj lokaciji.
Gledateljka ima molbu da se popravi staza ka DZ Žarkovo, staza koja ide kroz park ka DZ, jer ima dosta rupa i nezgodno je hodati sa malom decom. ( Slavica)
Iz GO Čukarica odgovaraju da je navedena staza u nadležnosti JKP „Zelenilo-Beograd“, kojima su iz opštine i prosledili zahtev gledateljke na dalje postupanje.
Sremskih boraca 67, GO Zemun. Gledateljka navodi da nema broja, ni naziva ulice, niko ih ne može naći, da li može da se postavi tabla? (Grozda)
Odgovor Sek. za komunalne i stambene poslove:
Sekretarijat za komunalne i stambene poslove u skladu sa Odlukom o gradskoj upravi vrši poslove iz nadležnosti koji podrazumevaju izradu i postavljanje tabli sa nazivima ulica prema Odlukama o dodeli naziva ulica, koju donosi Skupština grada Beograda, kao i zamenu starih, dotrajalih i postavaljanje nedostajućih tabli kao i izradu i postavljanje kućnih brojeva nastalih usled prenumeracije postojećih.
Postupajući po svojim nadležnostima, Sekretarijat za komunalne i stambene poslove je u predhodnom periodu zatražio od gradskih opština spisak potreba za nedostajućim tablama sa nazivima ulica. Sekretarijat za komunalne i stambene poslove će ulicu Sremskih boraca staviti na listu potreba za izradu i postavljanje, a koja će se realizovati po obezbeđenju neophodnih sredstava i okončanju javne nabavke.
Napominjemo da je članom 30. Zakona propisano je da troškove označavanja objekata i katastarskih parcela kućnim brojevima snosi stambena zajednica, vlasnik objekta, zakupac na građevinskom zemljištu u javnoj svojini na kojem je objekat izgrađen, kao i investitor, odnosno podnosilac zahteva za ozakonjenje objekta.
Kaznenim odredbama iz člana 35. Zakona propisane su novčane kazne ukoliko se ne podnese zahtev za utvrđivanje ili se ne označi obekat kućnim brojem.
Ugao Krajiške ulice i Cerske, postoji rupa čak i znak da je rupa prisutna, ali nikako da se sanira? (Marija)
Dostavljamo Vam odgovor JKP „Beograd put“:
U skladu sa postojećim planom rada Službe za građevinsku operativu, očekuje se da će se radovi na pomenutoj lokaciji obavljati u toku ove nedelje.
Gledateljka ima pitanje, naime u banci Direkt banka uplaćen je novac i piše u svrhu penzija, a penzije dolaze 10., a cifra nije bila koju ona prima već druga, za pola sata taj novac je skinut, ne zna se ni ko ga je poslao ni ko ga je skinuo, piše samo u svrhu penzije. Kada je otišla 4.11 u banku dobila je obaveštenje da je to navodno iz PIO fonda poslato greškom. Da li je njen račun u nekoj opasnosti? (Jelica)
Iz Republičkog fonda za penzijsko i invalidsko osiguranje odgovoraju:
Greškom Euro Direktna banke 1. novembra povučeni su pogrešni podaci za prenos novca i tokom dana banka je ispravila grešku, a o čemu su naknadno, istog dana, upoznali Fond.
Što se Fonda PIO tiče, isplata penzija se i ovog meseca realizuje u već ustaljenim datumima.
Gledateljka pohvaljuje vozača trolejbusa 2082, koji je sačekao kada je video da trči za trolejbusom. Takođe navodi da su sedišta oštećena, te moli da se nešto uradi po tom pitanju i da se postave kamere. (Marija)
Sek. za javni prevoz je dostavio sledeći odgovor:
Zahvaljujemo se što nam ukazujete na nedostatke ili nepravilnosti koje uočavate na vozilima javnog prevoza. Vaša pohvala na rad vozača je prosleđena prevozniku.
Prevozniku je takođe prosleđeno Vaše obraćanje uz napomenu da u najkraćem roku preduzme sve mere-otkloni uočene nedostatke u skladu sa ugovornim obavezama.
Takođe, Vašu pritužbu smo uputili stručnim službama Sekretarijata za javni prevoz koje su nadležne za kontrolu ispunjenja ugovornih obaveza prevoznika.
Gledateljka pita zašto se čeka toliko dugo za priključak za električnu energiju, prelaz sa monofazne na trofaznu struju. Rešenje je dobijeno, plaćeno sve i predato još u martu ove godine. ( Bojana)
Odgovor Elektrodistribucije Beograd:
Rešenje o odobrenju za priključenje navedenog korisnika izdato je 30.09.2024. godine, a uručeno je korisniku 4.10.2024. godine. Po ugovoru o pružanju usluge za priključenje uplaćena su sredstva dana 14.10.2024. godine. U potpisanom, važećem ugovoru, rok za izgradnju ugovorenog priključka je 60 dana od izmirenja finansijskih obaveza. Ogranak Elektrodistribucija Krnjača će postupati u skladu sa potpisanim ugovorom i važećim zakonskim propisima.
Gledateljka pita da li je moguće da se popravi stepenište na groblju Lešće. (Tanja)
Iz JKP „Pogrebne usluge“ odgovaraju da nisu sigurni da li se radi o stepeništu u okviru samog gorblja Lešće, ili van njegovih kapija. Iz ovog preduzeća pretpostavljaju da se radi o stepeništu kojim se sa stajališta autobusa 35 prilazi jednoj od kapija groblja Lešće. Navedeno stepenište kojim se sa stajališta autobusa 35 preko platoa sa privatnim cvećarama prilazi jednoj od kapija groblja Lešće, ne pripada samom groblju, odnosno nije u nadležnosti JKP „Pogrebne usluge“ Beograd. Za dalje informacije iz JKP „Pogrebne usluge“ upućuju na Gradsku opštinu Palilula kojoj je Servisni centar Grada Beograda takođe uputio prijavu gledateljke. Ukoliko se ne radi o ovom stepeništu, molimo gledateljku da precizira lokaciju.
Gledateljka kaže da linija 63 koja ide od Lešća do Ustaničke ide putanjom Slanački put, Mirijevski Bulevar, pa desno do Karađorđeve zvezde. Ona kaže da je za Mirijevo potreban je autobus do groblja , pa ako je moguće da se preusmeri da autobus ide pored pijace. (Mina)
Sve predloge za izmenu trase navedene linije Servisni centar Grada Beograda prosledio je Sekretarijatu za javni prevoz. Nakon što njihove stručne službe razmotre predloge gledateljke, obavestićemo je o njihovom odgovoru.
Gledateljka kaže da Dom zdravlja Zvezdara ima svoj ogranak u Mirijevu. Problem je što očni i ušni lekar radi samo pre podne i u Mirijevu i u Domu zdravlja Zvezdara kod Cvetkove pijace. Primaju i bebe i odrasle ,a problem je što je ordinacaija popodne prazna. Ona pita da li to može da se promeni.
Sve primedbe gledateljke prosledili smo Domu zdravlja Zvezdara.
Gledalac predlaže da autobus na liniji 103 iz Padinske skele koji ide u Bačku u Zemunu okreće u Kovilovu jer imaju samo autobus na liniji 106.
Predlog gledaoca prosledili smo Sekretarijatu za javni prevoz. Stručne službe Sekretarijata za javni prevoz koje su nadležne za navedeno, će analizirati opravdanost zahteva i ukoliko procene da su su se stekli svi potrebni uslovi, u potpunosti ili delimično će ispuniti zahtev gledaoica.
Ulica Oslobođenja prvi deo broj 9, naselje Rušanj, GO Čukarica. Gledateljka kaže da stanari zgrada 5, 7, 9 i 11 imaju dugogodišnji problem sa kanalizacijom. U utorak su bili kod predsednika opštine da preduzme nešto sa kanalizacijom, međutim još ništa se nije desilo, šahtovi se izlivaju na ulicu sa fekalijama, ne može da se izađe iz zgrade. Ona pita da li nešto može da se preduzme. (Slavica)
Pitanje gledateljke Servisni centar Grada Beograda prosledio je GO Čukarica. Po dobijanju odgovora, informisaćemo gledateljku o istom.
Prvomajska 36, GO Zemun. Gledateljka prijavljuje rupu na ovoj lokaciji koja treba da se asfaltira. ( Bojana)
Navedeni problem Servisni centar Grada Beograda prijavio je JP „Putevi Beograda“ kako bi ovo preduzeće izdalo nalog za asfaltiranje rupe na predmetnoj lokaciji.
Gledateljka pita zašto se čeka toliko dugo za priključak za električnu energiju, prelaz sa monofazne na trofaznu struju. Rešenje je dobijeno, plaćeno sve i predato još u martu ove godine. ( Bojana)
Servisni centar Grada Beograda kontakitirao je gledateljku i sve neophodne podatke dostavio Elektrodistribuciji Beograd. Po dobijanju odgovora, obavestićemo gledateljku.
Prvomajska 36, GO Zemun. Gledateljka prijavljuje da postoji saobraćajni znak koji se ne vidi jer je okrenut naopako. (Mara)
Iz JP „Putevi Beograda“ odgovorili su nam da je JP „Putevi Beograda“ izdalo hitan nalog dana 04.11.2024. godine Izvođaču radova i da je saobraćajni znak na lokaciji u Ulici Prvomajska broj 36, GO Zemun, postavljen u ispravan i projektovan položaj, odnosno da je realizovan nalog.
Gledateljku zanima da li ima pravo na besplatnu banju preko socijalnog. (Olga)
Iz Fonda PIO su nam odgovorili da svi penzioneri koji su ostvarili pravo na besplatan oporavak u banji po oglasu Fonda PIO, koji je bio raspisan u januaru ove godine, dobili su pisano obaveštenje o tome da su ostvarili pravo i u kojoj banji. Najveći broj penzionera je već iskoristio ostvareno pravo, odnosno već su imali 10-dnevni oporavak u banji. Potrebno je da gledateljka precizira da li je interesuje produženo lečenje u banji, nakon neke medicinske intervencije ili po osnovu bolesti, za šta je nadležan Republički fond za zdravstveno osiguranje.
Mokroluško groblje, GO Zvezdara. Gledateljka kaže da je asfaltirano je samo iznad kapela, a okolo je blato, neku zemlju su doterali i jedva se prolazi. Ona pita da li može da se pročisti taj prostor da bi moglo da se prođe. (Ljiljana)
Prijavu gledateljke Servisni centar Grada Beograda prosledio je komunalnoj inspekciji GO Zvezdara kako bi izvršila inspekcijski nadzor nad predmetnom lokacijom i naložila čišćenje navedene površine.
Gledateljka prijavljuje da kod Pravnog fakulteta zeleno svetlo na semaforu na raskrsnici Beogradske i Bulevara kralja Aleksandra kratko traje i ne može ulica da se pređe. Naročito je teško starim ljudima i osobama u kolicima. (Nadežda)
Primedbu gledateljke Servisni centar Grada Beograda prosledio je Sekretarijatu za saobraćaj kako bi njihove stručne ekipe izašle na teren i proverile navode gledateljke.
Gledalac pita zašto autobus 78 koji je išao pored stare autobuske stanice ne može da ide sada pored nove autobuske stanice. (Predrag)
Odgovor Sekretarijata za javni prevoz:
Linije br. 78 i 83 su nakon izmeštanja trasa sa Starog savskog mosta na relaciju: Brankov most – Gavrila Principa – Admirala Geprata – Kneza Miloša – Nemanjina i dalje redovnom trasom, zadržale najbližu moguću rutu i gravirtacionu zonu koju su pokrivale i ranije. U ovom smilu, izmeštanje objekta centralne autobske stanice na novu lokaciju u Bloku 42 na Novom Beogradu nije u direktnoj sprezi sa trasom navedenih linija i opsluga ovog objekta se vrši kroz ostale linije javnog prevoza koje prolazne u uticajnoj zoni Bloka 42. Promena trase linije 78 na način da prolazi pored centralne autobske stanice, uticala bi na realizaciju i promenila bi vreme putovanja, zbog čega ista nije razmatrana u sklopu izmene režima saobraćaja usled izmeštanja autobuske stanice i početka radova na Starom sasvkom mostu.
Prvomajska 36, GO Zemun. Gledateljka navodi da postoji mnogo radnjica tj. objekata, a samo na jednoj piše broj. Ona pita da li imaju obavezu te radnjice da postave, tj. istaknu kućni broj. ( Mara)
Iz Sekreatrijata za komunalne i stambene poslove odgovaraju:
Shodno članu 20. Zakona o registru prostornih jedinica i adresnom registru ( „Sl.glasnik RS“, br. 9/20) kućni broj se utvrđuje za sve stambene i poslovne objekte, za zgrade za privremeno stanovanje, za objekte u izgradnji čiji je postupak izgradnje započet, za poseban deo stambenog ili poslovnog objekta, ako taj poseban deo ima neposredan ulaz sa ulice, kao i da utvrđivanje kućnog broja nije uslovljeno pravnim statusom objekta, niti upisom objekta u bazu podataka katastra nepokretnosti.Takođe, članom 30. Zakona propisano je da troškove označavanja objekata i katastarskih parcela kućnim brojevima snosi stambena zajednica, vlasnik objekta, zakupac na građevinskom zemljištu u javnoj svojini na kojem je objekat izgrađen, kao i investitor, odnosno podnosilac zahteva za ozakonjenje objekta. Kaznenim odredbama iz člana 35. Zakona propisane su novčane kazne ukoliko se ne podnese zahtev za utvrđivanje ili se ne označi obekat kućnim brojem.
Gledalac je zamolio da se na stajalištu tramvaja broj 138 na raskrsnici Nehruove i Jurija Gagarina postavi „pečurka“ i da se stajalište betonira. (Viber)
Iz Sekreatrijata za javni prevoz odgovaraju da je nastavak radova na uređenju tramvajskih stajališta u ul. Jurija Gagrina planiran za 2025. godinu, u sklopu čega je predviđeno i uređenje navedenog stajališta „Nehruova“.
Gledateljka ima problem jer njena ćerka koja se leči u Medicini rada u Omladinskih brigada na Novom Beogradu ima prepisanu terapiju sa izveštajem i treba svakodnevno da je dobija. Kada je njen lekar odsutan , ima problem jer drugi lekari neće uopšte da joj daju terapiju ili joj samoinicijativno smanjuju doze (a kada ne primi terapiju jako joj je loše ,stanje se znatno pogorša). (Ljiljana)
Preporučujemo gledateljki da se u vezi sa navedenim problemom obrati Kancelariji za zaštitu prava pacijenata. Grad Beograd je saglasno Zakonu o pravima pacijenata obrazovao Kancelariju za zaštitu prava pacijenata, kao organizacionu jedinicu Gradske uprave grada Beograda. Sedište svih savetnika pacijenata za čitavu teritoriju grada Beograda je u ulici Tiršova br. 1. Kancelarija se nalazi u prizemlju, broj kancelarije je 9, radno vreme je radnim danima od 7 sati do 15 časova i 30 minuta, broj telefona je 011/360-56-34 a mejl adresa savetnik.pacijenata@beograd.gov.rs.
Ulica Sare Bernar, naselje Sremčica, GO ČukaricaGledateljka kaže da je bačena velika količina smeća i pita da li to može neko da očisti. ( Viber)
Iz JKP „Gradska čistoća“ odgovaraju:
Ekipe „Gradske čistoće“ rešile su problem u najbržem roku. Ujedno, iz ovog preduzeća apeluju na sugrađane da za odlaganje kabastog otpada iskoriste akciju besplatnog transporta kabastog otpada prvog vikenda u mesecu, a ne da ovu vrstu otpada odlažu ostalim danima u mesecu i tako doprinose gomilanju ove vrste otpada i zagađivanju životne sredine.
Prvomajska 123, GO Zemun. Gledalac kaže da je saobraćajni znak pao na zemlju i on pita da li neko može ponovo da ga postavi. ( Viber)
Iz JKP „Beograd put“ odgovaraju da je prijava evidentirana i prosleđena nadležnim službama ovog preduzeća, koje će izaći na pomenutu lokaciju i reagovati iz svoje nadležnosti u što kraćem roku.
Gledateljka pita šta znače računi za odvodnjavanje za Srbijavode i ona pita šta se tu plaća. ( Ljilja)
Odgovor JVP „Srbijavode“:
Naknada za odvodnjavanje uređena je Zakonom o naknadama za korišćenje javnih dobara. Obveznik naknade za odvodnjavanje je svaki vlasnik, odnosno korisnik zemljišta i objekata na melioracionom području. Naknadu za odvodnjavanje utvrđuje javno vodoprivredno preduzeće, a na osnovu podataka Republičkog geodetskog zavoda. Rešenje koje dobije fizičko lice odnosi se na površine zemljišta za koje je u katastru upisani kao vlasnik, ili korisnik, a koje se u skladu sa Uredbom o proglašenju melioracionih područja nalazi unutar granica melioracionog područja. Rešenje se može izdati samo onim obveznicima koji su u podacima Republičkog geodetskog zavoda upisani sa svim elementima koa što su JMBG , adresa i drugo. Naknade za odvodnjavanje JVP „Srbijavode“ obračunavaju u korist budžeta Republike Srbije. Svaki obveznik, ukoliko ima primedbi na obaračun molimo da dostavi pisanu žalbu na adresu JVP „Srbijavode“ ili na mejl naknade@srbijavode.rs.
Gledalac ima molbu da se na stajalištu tramvaja broj 138 na raskrsnici Nehruove i Jurija Gagarina postavi pečurka i da se betonira. ( Viber)
Molbu gledaoca Servisni centar Grada Beograad prosledio je Sekretarijatu za javni prevoz.
Srpskog Husarskog puka 59, naselje Padinska skela, GO Palilula. Gledateljka se žali da ima problem sa komšijama iznad nje koji su postavili klima uređaj iznad njenog prozora i direktno joj kaplje. (Emilina)
Savetujemo gledateljki da se u vezi sa navedenim problemom obrati upravniku stambene zajednice. Takođe, gledateljka navedeni problem može prijaviti opštinskoj komunalnoj inspekciji ili Komunalnoj miliciji. Servisni centar Grada Beograda uputio je prijavu gledateljke Komunalnoj miliciji.
Gledateljka pita kako može porodica da uvede struju u 21.veku. Nju zanima da li je to obaveza Elektrodistribucije ili se uzimaju porodici pare. Ona kaže da su tu su blizu bandere i da sva domaćinstva imaju struju a određene porodice nemaju. Ona pita o čemu se tu radi. (Vesna)
Kako bi mogli da daju adekvatan odgovor iz Elektrodistribucije Beograd potrebno je da gledateljka navede tačnu lokaciju odnosno ulicu i broj.
Njegoševa ulica (bivša Kružni put) , naselje Leštane, GO Grocka. Gledalac se žali da su veliki problemi u ulici sa vodom kada padaju kiše. ( Cvetko)
Prema informaciji iz JKP „Beogradski vodovod i kanalizacija“ na pomenutoj lokaciji nema kanalizacione mreže čije je održavanje u nadležnosti JKP „Beogradski vodovod i kanalizacija“. Prijava je prosleđena i JP „Putevi Beograda“ kako bi proverili razlog zadržavanja vode u navedenoj ulici.
Gledalac pita zašto radnici u velikim marketima primaju dva puta platu tj.minimalac primaju na račun na koji su prijavljeni, a ostalo primaju u koverti na ruke. ( Živko)
Kako pitanje nije komunale prirode, preporučujemo gledaocu da se u vezi sa navedenim obrati Inspektoratu za rad Ministartstva za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja.
Gledateljka se javila zbog problema sa visokim računima za struju. Brat joj živi sam, više nije kod kuće nego što jeste što znači da je mali potrošač. Račune redovno plaća, stizali su mu visoki računi a sada su stigli enormno visoki . Ona pita zašto je to tako .Njegov ED broj je 21791068. (Radmila)
Odgovor Elektroprivrede Srbije:
Na osnovu dostavljenih podataka može da se pretpostavi da je u pitanju merno mesto na adresi Lazara Sočice 1/a, Beograd – Savski venac i utvrđeno je da ovo merno mesto nije očitavano duži vremenski period. Nakon očitavanja električne energije stornirani su računi bez potrošnje i urađeni novi računi sa razgraničenjem potrošnje na više meseci unazad. Radi dobijanja detaljnijih informacija kupac može da se javi na broj 011 365 55 45 u nadležnoj poslovnici EPS AD na adresi Požeška 71 u Beogradu.
Gledalac pita šta da se uradi po pitanja velikih gužvi na Zrenjaniskom putu, na prilazu ka Pančevačkom mostu. On pita da li taj problem može da se reši. ( Nemanja)
Primedbu i pitanje gledaoca prosledili smo Sekretarijatu za saobraćaj. Po dobijanju odgovora, informisaćemo gledaoca o istom.
Gledalac iz naselja Cerak vinogradi se žali da listovi lipe zapušavaju oluk zgrade i pita kome može da se obrati. (Dragan)
Za problem zapušenog oluka gledalac je potrebno da se obrati preduzeću koje održava zgradu u kojoj stanuje, to može biti JP „Gradsko stambeno“ ili neka privatna firma sa kojom stambena zajednica ima potpisan ugovor o održavanju.
Ulica Sare Bernar, naselje Sremčica, GO Čukarica. Gledateljka se žali da je bačena velika količina smeća i pita da li to može neko da očisti ( Viber)
Prijavu gledateljke Servisni centar Grada Beograda prosledio je JKP „Gradska čistoća“. Po dobijanju odgovora, obavestićemo gledateljku.
Gledalac kaže da su u Železniku pre 4 godine ulice dobile nove nazive, veliki broj tabli je postavljeno ali njegova Gnjilanska ulica nije još uvek dobila tablu . On pita kada će da je postave. ( Milovan)
Odgovor Sekretarijata za komunalne i stambene poslove:
Skupština grada Beograda donosi Rešenja o dodeli i promeni naziva ulica i trgova i obezbeđuje finansijska sredstva, koja se realizuju preko Sekretarijata za komunalne i stambene poslove za poslove označavanja ulica i trgova postavljanjem tabli sa nazivima ulica i trgova.
Postupajući po svojim nadležnostima, Sekretarijat za komunalne i stambene poslove je u predhodnom periodu zatražio od gradskih opština spisak potreba za nedostajućim tablama sa nazivima ulica. Kako se na istim koje su poslate iz GO Čukarice ne nalazi i ulica Gnjilanska, Sekretarijat za komunalne i stambene poslove će istu staviti na listu potreba za izradu i postavljanje, a koja će se realizovati po obezbeđenju neophodnih sredstava i okončanju javne nabavke.
Gledateljka kaže da je opština Zvezdara počela sa asfaltiranjem ulice ka groblju u Malom Mokrom Lugu i pola uradili a ova druga polovina nije asfaltirana. Ljudi ne mogu da dođu do grobnog mesta od blata kada je kiša i gledateljka pita da li mogu te radove da završe do kraja. ( Jovanka)
Iz GO Zvezdara odgovaraju da su deo puta koji pripada gradu Beogradu i vodi se kao nekategorisani put presvukli struganim asfaltom a drugi deo puta koji pripada privatnim parcelama nisu mogli da rade zbog nerešenih imovinskih odnosa.
Gledateljkin muž je prijavljen u Domu zdravlja i polupokretan je. Ima pravo na kućnu negu ali iz Doma zdravlja u bloku 45 ih ne šalju već 5 dana kod muža. On treba da se previja. Nju zanima koji je razlog da 5 dana ne dolaze, niti se javljaju. ( Rakić)
Prijavu glrdateljke Servisni centar Grada Beograda prosledio je Domu zdravlja „ Novi Beograd“. Takođe, preporučujemo gledateljki da se za dobijanje svih traženih informacija obrati Kancelariji za zaštitu prava pacijenata.
Grad Beograd je saglasno Zakonu o pravima pacijenata obrazovao Kancelariju za zaštitu prava pacijenata, kao organizacionu jedinicu Gradske uprave grada Beograda. Sedište svih savetnika pacijenata za čitavu teritoriju grada Beograda je u ulici Tiršova br. 1. Kancelarija se nalazi u prizemlju, broj kancelarije je 9, radno vreme je radnim danima od 7 sati do 15 časova i 30 minuta, broj telefona je 011/360-56-34 a mejl adresa savetnik.pacijenata@beograd.gov.rs.
Banatska ulica 76, GO Zemun. Gledateljka navodi da se na ovoj lokaciji nalaze izrasline od bagrema, bagremovo lišće i stoji kamenje. Gledateljka se, takođe, žali da se ne parkiraju kola u parkiću. ( Jelena)
Prijavu gledateljke smo prosledili JKP „Zelenilo Beograd“. Savetujemo gledateljki da nepropisno parkiranje na zelenoj površini prijavi Komunalnoj miliciji u trenutku vršenja prekršaja na broj telefona Servisnog centar Grada Beograda 11 0 11 kako bi njihove ekipe u što kraćem roku izašle na teren i sankcionisale prekršaj.
.Gledalac kaže da na izlazu iz Železnika , na semaforu kada su kiše skuplja se velika voda koja ne može da oteče i odatle do Ade sa desne strane postoje ispusti koji odvode sa asfalta vodu. Gledalac traži da ako mogu da pokušaju da to srede jer predstoje tek sada kiše i sneg i asfalt je na tim mestima dosta propao. (Milovan)
Iz JP „Putevi Beograda“ odgovorili su nam da je ovo preduzeće izdalo nalog izvođaču radova da na predmetnoj lokaciji izvrši čišćenje slivnčkih rešetki i sanaciju oštećenja na kolovozu.
Gledateljka je poslala fotografije parka i moli da Gradsko zelenilo zasadi sadnice i drveće. Park je pust, a ulaz u park je iz Ulice Akrobate Aleksića. (Milanka)
Iz JKP „Zelenilo Beograd“ odgovaraju da sadnja sadnica na navedenoj lokaciji nije u planu u toku naredne sadne sezone ( jesen/zima).
Gledalac kaže da su u Železniku pre 4 godine ulice dobile nove nazive, veliki broj tabli je postavljeno ali njegova Gnjilanska ulica nije dobila tablu 4 godine. On pita kada će da je postave. ( Milovan)
Pitanje gledaoca prosledili smo Sekretarijatu za komunalne i stambene poslove. Po dobijanju odgovora, obavestićemo gledaoca.
Gledateljka se žali da četiri meseca nije čišćeno na Galenici ispred solitera u Ulici Svetozara Papića 3, 3a, 7 i 9. ( Roza)
Iz JKP „Zelenilo Beograd“ dobili smo sledeći odgovor:
Obaveštavamo Vas da se radovi na čišćenju na navedenoj lokaciji obavljaju redovno, i u planu je da budu izvršeni u narednim danima, u skladu sa dinamikom radova JKP „Zelenilo-Beograd“.
Gledalac pita da li neko građanima Grocke zvanično može da objasni zašto je usluga poskupela za tri meseca 100% i koji su razlozi. ( Nikola)
Odgovor „Ekogrocka“:
U računu Infostana koji vrši uslugu naplate jasno se vide stavke koje su poskupele . Što se tiče Ekogrocke koja se bavi sakupljanjem i odvoženjem komunalnog otpada ta stavka je poskupela 46 % i trenutna cena naših usluga je 945 dinara po kanti što je niže od cene Gradske čistoće koja iste usluge naplaćuje 950 dinara , kao i po M2 gde Ekogrocka naplacuje 9,60 dinara a Gradska čistoća 9,90 dinara po metru kvadratnom . Ovim je odgovoreno da ovde nisu u pitanju samo građani Grocke već su komunalne usluge poskupele za sve građane Beograda. Cena Usluga sakupljanja ,odvoženja i tretmana kabastog otpada je povećana za 17,6 % što su i sva poskupljenja od strane Ekogrocke u računu Infostana. U isto vreme je Veolia (deponija Vinča) uvela uslugu tretmana komunalnog otpada koji ponavljam nema veze sa Ekogrockom što je verovatno krajnjem korisniku toliko uvećalo račune ali za više detalja se morate obratiti njima .
Cena do sada sakupljanja i odvoženja komunalnog otpada sama po sebi je bila ispod proseka isplativosti gde u prethodne dve godine nismo imali povećanje cena a svi troškovi goriva kao i nabavke i održavanja vozila su poskupela nekoliko puta , još jedna stavka koja je ozbiljno uticala na neodrživost poslovanja po starim cenama je i ta što su se i minimalne plate uvećale a od januara ćemo imati novi zakonom propisan minimalac .
Drugi veoma važan razlog poskupljenja je što na deponiji Vinča koju vodi kompanija Veolia gde mi inače odlažemo otpad se radi po novim standardima koji iziskuju dodatne troškove oko samog razvrstavanja i tretmana otpada .
Sa obzirom na to da Srbija teži ulasku u EU samim tim postoje uslovi koje moramo ispuniti oko rešavanja otpada na ekološki način a to ima svoje troškove koje moramo platiti mi građani koji ih i generišemo kao svuda u Evropi i svetu , u suprotnom ćemo nastaviti da imamo nesanitarne i divlje deponije koje svojim postojanjem stvaraju ekološku katastrofu konstantnim požarima na njima i zagađenjem vazduha kao i procednim vodama koje se generišu iz istih sa sadržajem toksičnih materija koje se ulivaju u reke i podzemne vode iz kojih kasnije pijemo vodu .
Ugao ulica Atanasija Pulja i Ševine, GO Zemun. Gledateljka kaže da postoji samo stubić na kome je nekada bio znak stop a sada ga nema . Ona pita da li može nešto da se uradi po tom pitanju da se postavi. ( Mara)
Iz JKP „Beograd put“ odgovaraju prijava je evidentirana i prosleđena nadležnim službama JKP „Beograd put“, koje su izašle na pomenutu lokaciju i reagovale . Znak je popravljen tokom vikenda.
Gledateljka je poslala fotografije parka i moli da Gradsko zelenilo zasadi sadnice i drveće, park je pust a ulaz u park je iz ulice Akrobate Aleksića. (Milanka)
Predlog gledateljke Servisni centar Grada Beograda prosledio je JKP „Zelenilo Beograd“.
. Gledateljka sa Labudovog brda moli da se osposobi staza u ulici Sretena Mladenovića oko broja 1a. Staza ide od Maksija do ulice 11. Krajiške divizije, staza je u rupama i veoma nebezbedna, tu se nalaze prodavnice, crkva i veoma je potrebna jer je veoma frekventna .
Prijavu gledateljke Servisni centar Grada Beograda uputio je GO Rakovica. Po dobijanju odgovora, obavestićemo gledateljku.
Najnoviji