Gledalac se žali da u Kosovskoj 18, već 5-6 godina imaju problem sa hladnom vodom koja negde curi i zbog toga im stižu visoki računi za vodu. (Aleksandar )
Odgovor JKP BVK:
Uzrok dugotrajnih povećanih računa za vodu je najčešće kvar ili curenje na vodovodnim instalacijama unutar objekta. JKP „Beogradski vodovod i kanalizacija“ održava isključivo uličnu vodovodnu mrežu, zaključno sa vodomerom. Održavanje instalacija unutar objekta je u nadležnosti vlasnika, odnosno korisnika usluga. Za rešavanje problema curenja na unutrašnjim instalacijama, potrebno je da se stranka obrati preduzeću sa kojim stambena zajednica ima zaključen ugovor o održavanju. Za stambene zgrade to je najčešće JKP „Gradsko stambeno“.
Beokom je pitanje gledaoca dalje prosledio JP „Gradsko stambeno“. Po dobijanju odgovora, gledalac će biti informisan o istom.
Vinogradska, GO Surčin. Gledateljka pita kada će biti sanirane rupe u ovoj ulici (Grozdana ).
Iz JP „Putevi Beograda“ dobijen je sledeći odgovor:
Povodom pitanja koje ste nam uputili, obaveštavamo Vas da je JP „Putevi Beograda“ izdalo nalog izvođaču radova za popravku oštećenja na kolovozu u Vinogradskoj ulici.
Gledalac mesecima ima problem sa MTS-om, korisnik je njihovih usluga, uvek mu na računu piše dug iz prethodnog perioda 4 dinara, oni štampaju račune pa se ta cifra iz meseca u mesec ponavlja? ( Predrag )
Pitanje gledaoca Beokom je uputio Telekom Srbija. Po dobijanju odgovora, gledalac će biti obavešten.
Gledateljka pita ko kontroliše rad upravnika stambenih zajednica?
( Milica )
Ukoliko je upravnik stambene zajednice izabran iz redova stanara, njegov rad kontroliše opštinska komunalna inspekcija. Ako je reč o profesionalnom upravniku koji nije stanar zgrade za kontrolu njegovog rada nadležna je Privredna komora Srbije i njima može gledateljka da uputi žalbu.