Naime, poslednjih godina to predstavlja veliki problem na koji se nadležnima žalio veliki broj građana, jer da bi došli do svojih ilegalnih vikendica na Savi, njihovi vlasnici koriste nasip kao saobraćajnicu, iako je po zakonu reč o objektu za odbranu od poplava, te je saobraćaj motornih vozila zabranjen.
Novobeograđani, ali i svi oni koji Savskim nasipom vole da šetaju, džogiraju, voze bicikle i uživaju u prirodi, poslednjih godina, kažu, to nije bilo ni bezbedno ni prijatno, jer su vlasnici ilegalnih vikendica na Savi nasip ilegalno pretvorili u lični autoput.
Postavljanje rampe koja će to sprečiti Novobeograđani i rekreativci pozdravljaju jednoglasno. Jer više su puta postavljane rampe i saobraćajne znakove oni koji misle da su od zakona jači uništavali. Premda je po članu 133 zakona o vodama, saobraćaj motornih vozila po nasipu zabranjen, jer reč je o objektu za odbranu od poplava.
Na zahteve brojnih sugrađana i lokalne zajednice da se ovaj problem reši i red uvede, a inicijativom gradonačelnika i brojnih komunalnih službi od sada je na nasipu postavljena rampa sa čuvarom koji će tu biti 24 sata. Uskoro i video nadzor.
Nove rampe napravljene su tako da kada se spuste i zaključaju, nasipom mogu da prođu šetači, biciklisti i ljudi u kolicima i sa decom.
U Beokom servisu podsećaju da sugrađani uz pomoć njihove android aplokacije nastave da prijavljuju probleme koji ih tište i komunalni nered, poput ovog na Savskom nasipu, kako bi se on što pre rešio.
10 Responses to “Rampa sprečava saobraćaj na nasipu”
Da li ste nekad pokušali da čujete drugu stranu?
Pa ta druga strana se nikad ne javlja. Verovatno jer zna da nasip nije pravljen za njih. I u pravu su, bolje da ćute. I da odu.
Ajd baš da vidimo dokle će ovo da traje.
Svi objekti su orijavljeni i ljudi su dosli na osnovu ugovora sa vlastima.Tu su u vlasnici dplavova koji du prijavljeni kao i vladnici dportskih objekata.U celoj drzavi na rekama postoje splavovi i sojenice . Cinjenica je da je nasip napravljen zaodbranu od poplava ali to ne znaci da ne treba da se koristi i u drige svrhe koje ne stete.Svakako nasip nije izgradjen tako da mu smetaju outnicki automobili.Treba na miran nacin u u korist svih gradjana resiti problem jer taj deo posecuje vise hiljada beogradjana i dece koji cuvaju i uredjuju obaku oko splavova i sojeca.Zabraniti kjudima da dolaze do svojih objekata da bi drugi bezbedno setali pored njih je suvise sebucno i nekorektno resenje.Ko se i sa kojim pravom zalio zbog saobracaja na dtazama koje nisu predvidjene ni za setnju ni za bicikl kao ni za vizila.Niko od ljudi,a njih je vise hiljda se nije zalio ni na setace , ni na bicikliste ijer za svakog ima mesta ako se obelezi staza za bicikk ili setnju i ogranici brzina za vozila.Radovati se sto ce hiljde beogradjana i dece izgubiti mogucnost da dodje do objeja da bi se neko setao pored njih pored tolikih uredjenih detalista i staza u gradu je previse brutalno i sebi cno.Nemojte da pisete da je tio podrzan od strane novobeogradjana ili biciklista jer nije,vvecina jer za mirno resenje a oni koji se raduju tidjoj nesreci i tome sto su unesrecili hlljade ljudi i trude se da ugase jedan zivot na tom potezu ne treba da budu reper.Novobeogradjanka sam i sramota me je ovakvog resenja.Nadam se da ce se nas predsednik ukljuciti u zaloziti se za resenje u korist svih onih koji koriste nasip mirnim putemOvakvi pozivi na linc pojedinih grupa sa pausalnim ocenama i govorom mrznje ne mogu doneti nista dobro.Visedtruko je veci broj onih koji dolaze na splavove i sojenice na tom potezu od onih koji se setaju.NADJITE KOMPROMISNO RESENJE U KORIST SVIH GRADJANA!!!!
Clan 133. Zakona o vodama se odnosi na zemljane nasipe, a ne i asfaltirane koji su gradjeni i predvidjeni za kolski saobracaj, pa makar to bilo samo za prilaz vozila reni bunarima, ili Srbija vodama, jer oni tim putem prolaze kolima.
Kako se odnosi clan 133. Zakona o vodama, na Obrenovackom drumu na primer? Taj put je izgradjen na nasipu i u upotrebi je za kolski saobracaj, pa cak i GSP sasvim regularno. Malo ste zamenili teze oko ovog clana, nasip tj. kolski put od Bloka 45 ide sve do Jakova, a u delu gde se ova grupa gradjana ne buni, koriste ga i legalne sljunkare, na savsim legalan nacin. Neko neuk je iskopao jedan clan zakona, samo ga nije protumacio kako treba, a istrazivacko novinarstvo izgleda je omanulo.
Ovo je dobro! Bilo bi sjajno, ako bi se bar ponekad i gradonacelnik Novog Beograda prosetao ovim divnim setalistem sa najvecim brojem gradjana!!! Toliko ima svega…kao sto su: ruglo od raznih splavova („Srpska brvnara“, „Bane“ i sl…), prljave i nikad oprane staze…, pojava dosta mladih na setalistu na motorima, a nikada nikakve policije…
Bas bismo bili mnogo zahvalni!
@Novobeogradjanin
Bilo bi sjajno seoski put nazvati šetalištem!
Ja se šetam po šetalištu koje ima osvetljenje, od bloka 70 do bloka 45, po uređenim zelenim površinama u mom bloku, i zato i volim Novi Beograd! Ovo nije šetalište…
To što ne prolaze više kola, ne znači da je prijatno biti u 11 noću bez i jedne bandere među njivama, na putu u nedođiju, meni to nije šetalište, kao što ni šuma na Košutnjaku nije šetalište, već šuma gde ljudi mogu da se prošetaju…
Šetalište je uređena urbana celina, ovo je samo put zatvoren za kolski saobraćaj, vidim da niste ni kročili na Novi Beograd, čim ovaj put je nazivate šetalištem za najveći broj građana, prodjite novobeogradskim kejom, pa nastavite ovim putem i videćete gde se ljudi šetaju i gde je najveća koncetracija ljudi. Odakle Vi dolazite? Sa NB sigurno niste.
@Iva Evo, vi nam citirajte gde je u zakonu precizirano da se član 133. odnosni na „zemljane nasipe“. Za sve koji ne znaju, Savski nasip je uništen saobraćajem kamiona težih od 40 tona koji su donosili zemlju i zatrpavali plavno područije. I sad, kad se tome staje na put, odjednom su tu vlasnici splavova koji se brinu kako će da dođu do istih. Čamcem, ili podnožijem nasipa. Šta je tu problem? Svojim neodgovornim ponašanjem i ćutanjem ste od obale Save napravili Kaluđericu i sad hoćete da nas ubedite kako neko ograničava vaša prava. Da li vam je neko garantovao da do splava možete da dođete asfaltnim putem?
@Oliver Jel Vi znate šta je definicija nasipa? Nasip predstavlja građevinu ili deo građevine koji je izgrađen od zemljanog materijala iznad prirodnog terena. Nasip može biti brana, nasip za zaštitu od poplava, obalni nasip plovnog, odvodnog ili drugih kanala, donja struktura kolovoza, železničke pruge, aerodroma i sl.
Svaki nasip se gradi prema proračunima, u odnosu na svrhu koju ima. Ovaj nasip kao i nasip na Makiškoj strani Save – Obrenovački put, gradjen je za odbranu od poplava, sa funkcijom kolskog puta.
Još u Srbiji nisam doživela da je država asfaltirala put u širini od 5m a da ga nije obezbedila, tj. konstruisala za kolski/motorni saobraćaj.
Isto tako pešački kej na ušću je projektovan da izdrži kolski, tj. motorni saobraćaj, zbog pristupa održavanju, pristupa vatrogasnih službi i slično, ali je zabranjen za kolski saobraćaj iz razloga jer je planirana pešačka zona, kao što je i u Knez Mihailovoj ulici dozvoljen samo pešački saobraćaj. Na kraju i nasip u Zemunu je u upotrebi za kolski saobraćaj.
Postoje zemljani nasipi koji služe samo za odbranu od poplava, oni nikada neće biti asfaltirani u ovoj širini puta (5m) iz razloga što nije građen kao saobraćajnica, i da ne bi došlo do zloupotrebe.
Na nasipu je postavljen znak zabrane saobraćaja u oba smera za SVA vozila, a ne za motorna vozila. Na početku nasipa su postavljena tri kontejmera za reciklažni otpad koje pune „bahati“ splavari flašama iz Save. Svi čiste i uređuju obalu oko svojih splavova za razliku od onih koji sporadično dolaze, pale vatru u šumi i ostavljaju nama svoje đubre. Naravno da, kao i svuda u gradu, postoje bezobzirni vozači. Oni nisu ponikli na nasipu, već su to ljudi koji se tako ponašaju na bilo kojoj saobraćajnici. Za to postoje saobraćajna policija, saobraćajni znaci, ležeći policajci…
Ja kad sam bio mali, to je bila pešačka staza. Jedini koji su imali prava tu da idu, su vozila vodovoda koji bi išli do remi bunara.
Onda su počeli da niču splavovi, koji funkcionišu po principu da dobiju dozvolu za jednu lokaciju, a budu smešteni na drugu. Upropastiše ceo Savski nasip.