Zoran Kostić Cane rekao je da je Zoran Vujović jedan od originala Beograda osamdesetih, da je uvek znao foto-aparatom da zabeleži važne stvari i da ostavi svedočanstvo o ljudima tog vremena.
Fotografija je za njega bila nešto čisto, nevino i uzvišeno, a on je tu bio jedini i apsolutni gospodar, rekao je novinar Velja Pavlović koji je podsetio i na to da je Zoran Vujović Vuja bio najprepoznatljiviji kao snimatelj redakcije kulture na Studiju B i da je tada, još tokom devedesetih, pokušao da bude neobičan i originalan u svakom svom snimateljskom rešenju. Bili su to uvek bizarni televizijski radovi, kaže Pavlović, koji su podsećali na Montija Pajtona, ali su se brzo primili i postali popularni i traženi u celoj redakciji kulture.
Zoran Kostić Cane je podsetio da je sa Vujom bio prvi komšija, blok do bloka, da ga pamti po tome što je bio van svih tih blokovskih šema. Uvek je bio roken rol, čovek od akcije i ideje, tražio je svoj identitet, uspeo je da foto-aparatom dokumentuje uspon beograda osamdesetih i pad tokom devedesetih.
Fotograf Miladin Jeličić Jela, koji je sa Zoranom Vujovićem, bio jedini predstavnik fotografa koji su razumeli da se svuda oko njih događa života renesansa, kaže da je važno sve ono što još uvek postoji na sačuvanim Vujinim negativima predstaviti javnosti.
Na komemoraciji u Kinoteci je na kraju prikazan dokumentarni film Zorana Vujovića „Akademija republika“ kao još jedno podsećanje na čuveni beogradski klub koji je bio deo kulturne revolucije Beograda osamdesetih.