Predsednik Srbije Aleksandar Vučić izjavio je , tokom obilaska radova na izgradnji brze saobraćajnice Slepčević – Badovinci, da će nakon završetka te deonice, duge 15,3 kilometara, cela Mačva i Podrinje biti premreženi brzim saobraćajnicama i auto-putevima. Vučić je rekao da će, kada se završi i deonica Kuzmin-Sremska Rača duga 19 kilometara, između marta i juna sledeće godine, biti pušteno u saobraćaj oko 35 kilometara novih puteva. „Ovo je velika stvar. Time smo i Srem i Mačvu bukvalno premrežili brzim saobraćajnicama i autoputevma i sve ono što nas vezuje sa Republikom Srpskom i Bosnom i Hercegovinom. To smo vekovima izbegavali, nikakvu vezu skoro nismo imali. Najslabija veza je išla prema tom delu bivše Jugoslavije“, rekao je Vučić obilazeći radove. Vučić je rekao da kompanija Azvirt, koja je izvođač radova, odlično radi i da su ljudi odušveljeni brzom saobraćajnicom do Loznice. “Skoro je neverovatno kako se sve brzo gradi i kako izgleda. To ide uspešno brzo i kvalitetno, ljudi su oduševljeni putem koji ide do Loznice“, Naveo je da će “Azvirt“ uskoro početi da radi deonicu Bački breg-Sombor-Vrbas. “Onda idemo na severni deo Južnobačkog okruga, Srbobran-Bečej, pa onda ide Novi Bečej, odatle idemo do Kikinde i završavamo u Crnji“, rekao je on. Naglasio je da je to važno za Kikindu zato što je spaja sa glavnim autoputem za Novi Bečaj i dodao da u tom delu i dalje loši putevi i da su česte saobraćajne nesreće, posebno na izlazu iz Rimnjaka, u krivinama između Bečeja i Gradišta. Vučić je istakao da radove na deonici Slepčević-Badovinci izvodi dobra firma i da je današnjim dolaskom želeo da im da podršku i zamoli ih da ubrzaju radove na jednoj drugoj deonici, odnosno u Bačkom okrugu. „Ovo ovde je važno za Mačvu, koja je uz Srem, Banat i Bačku, poljoprivredno najrazvijeniji kraj, najvažniji, posebno za ratarske kulture. Ali ovo je za nas vrlo važno i zbog veza sa Republikom Srpskom, ali i Bosnom i Hercegovinom, i zbog samog povezivanja naših gradova, i zbog toga što ljudi koji danas žive u Šapcu bez problema mogu da rade u Beogradu, to im je 35 minuta do Beograda, i nazad. I oni koji rade u Loznici i žive mogu takođe za sat i pet, sat i deset minuta, ne duže od toga, da stignu“, rekao je on. Naveo je da je veoma važno da se uradi 21-22 km puta Loznica-Mali Zvornikj, kao i do Zlakuse i Bele Zemlje, te tunel kroz Kadinjaču jer se na taj način povezuje Podrinje i ceo kraj dramatično približava ostalom delu Srbije. „Time bismo napravili da Podrinje turistički bude neuporedivo atraktivnije nego što je to danas slučaj, da ljudi koji tamo imaju neke nekretnine, da im vrede dvostruko i trostruko više nego danas i da nam deo ljudi ostane tu da živi“, rekao je Vučić. Istakao je da je dobra vest to što se sve više ljudi vraća, iz Kanade, iz Australije, ali i iz evropskih zemalja i iz Amerike. „To je dobra vest, to će nam polako vraćati, povećavati fertilnu bazu, a onda još samo da donesemo odluku da imamo više dece i to će nas spasiti. Ovako, ponekad se pitam za koga sve ovo i pravimo, ali valjda će biti kao što smo ovo mislili da se nikada neće dogoditi, pa se evo događa. Kao što vidite, ljudi se polako i sigurno vraćaju. To su dobre i velike vesti za nas“. rekao je Vučić. Direktor Koridora Srbije Aleksandar Antić rekao je da očekuje da će glavni radovi na brzoj saobraćajnici Slepčević-Badovinci biti završeni ove godine. “Nasip je završen u potpunosti, urađeno je 70 odsto asfalta, na 11 kilometara imamo prvi sloj asfalta, danas ćemo imati i drugi sloj asfalta. Otprilike, mi ćemo sve glavne radove na trasi završiti ove godine“, rekao je Antić.
Vučić:Sledeće godine cela Mačva i Podrinje biće premreženi brzim saobraćajnicama tanjug
Objavljeno: 04.08.2025. 10:25 Izmenjeno: 06.08.2025. 07:14
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić izjavio je , tokom obilaska radova na izgradnji brze saobraćajnice Slepčević – Badovinci, da će nakon završetka te deonice, duge 15,3 kilometara, cela Mačva i Podrinje biti premreženi brzim saobraćajnicama i auto-putevima. Vučić je rekao da će, kada se završi i deonica Kuzmin-Sremska Rača duga 19 kilometara, između marta i juna […]

Comments RSS Feed