Promocija Beograda u regionu tokom 2016.
Turistička organizacija Beograda u 2016. godini organizuje promociju turističke ponude Beograda u regionu, u saradnji sa predstavnicima Privredne komore Beograda, Sekretarijata za privredu Grada Beograda, predstavnicima turističke privrede, organizatorima najvećih manifestacija i predstavnicima institucija kulture grada Beograda.
Gradovi obuhvaćeni u ovoj kampanji su Ljubljana, Zagreb, Sarajevo, Banjaluka, Podgorica, Skoplje, Solun, Atina, Tirana, Istanbul, Sofija, Temišvar, Budimpešta, Beč i Prag.
– Regionalne prezentacije organizuju se u formi promotivnog karavana, takozvanog „roadshow” i podrazumevaju organizaciju „B2C” kampanja, „V2V” sastanaka, PR promotivne aktivnosti i animaciju turističkog tržišta prema destinaciji. Do sada su realizovane promocije u Atini i Temišvaru, a u narednih nekoliko nedelja se organizuju u Beču, od 4. do 6. juna, Zagrebu od 15. do 16. juna i u Sofiji od 30. juna do 2. jula. Plan aktivnosti na svakoj destinaciji je prilagođen specifikumima tržišta i uključuje poslovne sastanke domaćih i inostranih agencija, turoperatora i poslovnih partnera, kao i promociju za publiku na otvorenom prostoru gradskih trgova – istakla je gradska sekretarka za privredu Tijana Maljković.
Na svakoj destinaciji se organizuje konferencija za štampu, u prisustvu domaćih i stranih medija kako bi promocija imala što veće efekte, dodala je ona. U promociji za publiku učestvuju različiti izvođači i izlagači, a promovišu se turističke atrakcije i potencijali Beograda uz prigodan kulturno-umetnički program.
Na pultovima koji su na raspolaganju turističkoj privredi posetioci mogu degustirati karakteristične proizvode naše zemlje, poručila je Tijana Maljković.