Gondola koja će do sredine sledeće godine biti izgrađena deo je strategije spuštanja Beograda na reke, uz Beograd na vodi, Novi Savski most i pasarelu, koja će povezivati Beton halu sa Kalemegdanom, a koja će biti završena do juna, kaže gradonačelnik. Biće izgrađena po najsavremenijim svetskim standardima, ići će brzinom 20 kilometara na čas, tako da će 986 metara puta prelaziti za 5 do 6 minuta, kabine će primati 10 do 35 ljudi, a putnici će moći da unesu i bicikle, nabraja gradonačelnik.
Srpsku prestonicu prošle godine posetilo je milion turista koji su ostvarili više od dva miliona noćenja, a ukupni prihodi od turizma su 800 miliona evra. Kako kaže gradonačelnik, to su brojke koje smo ranije mogli samo da sanjamo. Da bi dalje privlačili turiste, ali i da bi kao grad napredovali, poboljšali uslove života svojih građana, imali veći budžet i bolju ekonomiju, moramo stalno da nudimo neke nove sadržaje, pre svega više zelenih površina, muzeja i drugih atrakcija, jer je to napredak, zaključuje Siniša Mali.
Siniša Mali ima jasnu viziju kako će za koju godinu izgledati šetnja centrom Beograda. Kako kaže, turisti i Beograđani moći će da svoje šetnje počnu obilaskom pešačke zone u centru, zatim je nastave na Kalemegdanu, a onda da se gondolom prebace do parka Ušće, gde je otvoren Muzej savremene umetnosti, i nakon toga se vrate novim Savskim mostom, do Savske promenade koji je potpuno novi deo grada i gde je uvek puno života.