Ni reč Ðilas nije rekao o tome kako bi nešto zaradio za Srbiju, kako bi napunio budžet, već samo kako bi da potroši sve ono što je država zaradila i uštedela zahvaljujući Vučiću i narodu, koji je razumeo i podržao njegovu politiku, navodi Jovanov.
On u pisanoj izjavi ističe da je ista ovakva obećanja, po sistemu „lako ćemo“, Ðilas davao kao gradonačelnik Beograda, a da je rezultat bio zaduženost Grada Beograda za 1,2 milijarde evra, dugovi trudnicama i porodiljama od 390 miliona dinara, dugovi javnih preduzeća, ali, istovremeno, nije bilo ni dinara duga za reklame i sekunde koje su od javnih preduzeća i ustanova naplaćivale njegove kompanije.
Nisu potrebne, kaže Ðilas, građanima Srbije pruge, ne trebaju ni auto-putevi, ne treba ništa. I to ne treba nikoga da čudi, jer ni kada je bio na vlasti, Ðilas nije gradio, već se više bavio ugrađivanjem. Posledica toga je da Srbija nije imala nijedan kompletno završen auto-put, da su na prugama vozovi išli brzinom „ćire“, ali da su njegove kompanije prihodovale 619 miliona evra, tvrdi Jovanov.
„Dakle, građani mogu da biraju. Ili putevi i pruge za narod i Srbiju, ili fabrike, pogoni i nova radna mesta, ili odgovorna, štedljiva i domaćinska ekonomska politika, ili novo bankrotstvo države, otkazi za radnike ali, naravno, opet milioni evra za Ðilasove kompanije. A, uveren sam da će i Ðilas ubrzo shvatiti da je narodu mnogo više stalo do Srbije, nego do toga da on od milionera, postane milijarder u evrima i da svoje namere ne može da sakrije šarenim lažama.