Ulica Edvarda Griga, GO Rakovica. Gledateljka se žali da su pešački prelazii izbrisani, a u blizini su vrtić i Dom zdravlja. ( Dragica)
Odgovor JP „Putevi Beograda“:
JP „Putevi Beograda“ je izdalo hitan nalog izvođaču radova za obnavljanje horizontalane saobraćajne signalizacije, izbledele i slabo vidljive oznake pešačkih prelaza u Ulici Edvarda Griga u naselju Resnik, u blizini Doma zdravlja i vrtića, na teritoriji GO Rakovica.
Naselje Petra Konjovića 12k i 12j, GO rakovica. Gledateljka ističe da ima problem sa EPS-om u vezi redovnog očitavanja struje u njihovoj poslovnici (18 stanova). Ostale zgrade u naselju, kako kaže, dobijaju redovne račune. EPS tvrdi da su dolazili dva puta i da je bilo zaključano, ali gledateljka navodi da, distribucija već, 27 godina, koliko naselje postoji, nikada nije imala ključeve od njihove poslovnice, već stanari. Stoga pita zašto drugim zgradama u naselju očitavaju, a kod njih ne, jer već četvrti put ne dolaze. ( Milica )
Ponavljamo odgovor Elektrodistribucije Srbije:
Proverom je utvrđeno da na adresama Petra Konjovića 12/j i 12/k u protekla dva meseca nije očitana potrošnja električne energije zbog toga što merna mesta nisu bila dostupna čitačima. Naime, zaposleni zadužen za očitavanje nije mogao da priđe ormanima koji su na terasama, jer su na njima privatne bravice koje ne mogu da se otvore univerzalnim ključem EDS-a, a ključ je, kako mu je rečeno, kod gospođe koju čitač u dva navrata nije mogao da pronađe na adresi.
U toku dana i u redovnom obilasku čitači EDS-a će pokušati ponovo da očitaju navedena merna mesta. Takođe, u cilju rešavanja nastalog problema, potrebno je da se Upravnik stambene zajednice obrati nadležnoj elektrodistribuciji na mejl adresu prijavastanja.bb@es.rs ili na telefon 064-2423851.
Vinogradski venac 3, GO Čukarica. Gledateljka ima problem sa kanalizacijom u kuhinji, stoga već godinu dana drži zatvorenu vodu. Prijavljivala je više puta, visoko prizemlje je u pitanju. (Milka)
Iz JP „Gradsko stambeno“ odgovaraju:
Na osnovu informacija koje ste nam dostavili u predmetnom pitanju, jasno se zaključuje da je problem do lokalnog razvoda, a ne zajedničkih instalacija, jer bi u suprotnom problem morali da imaju svi stanari na celoj vertikali.
Koristimo priliku da Vas informišemo da sanacija i utvrđivanje kvara lokalnog karaktera, nisu obuhvaćene poverenom uslugom JP „Gradsko stambeno“ Beograd i predstavljaju obavezu vlasnika stana (prostora) na čijim instalacijama je došlo do kvara.
U skladu sa navedenim, zbog velikog interesovanja korisnika, preduzeće je pokrenulo novi projekat pod nazivom HAUS MAJSTORI, koji obuhvata pružanje usluga i vršenje određenih popravki u stanovima na lokalnim instalacijama i uređajima. Ovom uslugom obuhvaćeni su izlazak na teren, dijagnostika kvarova, kao i sami radovi na lokalnim instalacijama i uređajima u stanovima, zamene uređaja, snimanja termovizijskom kamerom i kamerom za kanalizaciju, kao i detekcija kvara geofonom. Napominjemo da se naplata za pomenute usluge vrši na licu mesta izdavanjem fiskalnog računa, uz mogućnost plaćanja gotovinom ili platnom karticom.
Za više informacija povodom navedene usluge možete se obratiti preduzeću putem Servisnog centra grada Beograda, pozivom na broj telefona 11-0-11 (opcija 3 za JP „Gradsko stambeno“ Beograd (podopcija 4 – popravke u stanovima, haus majstori)).
Takođe informacije o novom projektu možete pronaći na zvaničnoj internet stranici preduzeća www.stambeno.com, klikom na link www.stambeno.com/usluge/popravke-u-stanovima-haus-majstori/ na kojoj možete pronaći spisak svih usluga koje preduzeće pruža u okviru ovog projekta sa cenovnikom.
Inače, ukoliko bi problem bio na zajedničkoj instalaciji, rešenje bi bilo detaljno čišćenje vertikale, za šta bi stambena zajednica mogla tražiti i dobiti ponudu od ovog javnog preduzeća – okvirno oko 3 000 dinara po dužinskom metru cevi.
Gledalac kaže da je ispred pijace Banjica otvoren parking koji se slabo koristi jer je cena 150 dinara po započetom satu, i istovremeno se automobili parkiraju u Paunovoj ulici i ometaju saobraćaj. Gledalac pita kome se treba obratiti. (Sima)
Problem nepropisnog parkiranja potrebno je prijaviti u trenutku vršenja prekršaja na broj telefona Servisnog centra Grada Bepgrada 11 0 11 kako bi njihove ekipe u što kraćem roku izašle na teren i sankcionisale prekršioca.