Batajnički drum I deo brojevi 4a i 4b, GO Zemun. Gledateljka navodi da 18 meseci nemaju vodu. Ona pita kako i na koji način da reše problem. (Svetlana)
Odgovor JKP „Beogradski vodovod i kanalizacija“:
Potrošači na adresi Batajnički drum 1. deo br.4a i 4b snabdevali su se vodom preko unutrašnje vodovodne mreže kompleksa fabrike „Galenika“. Kako im je ta mogućnost sada uskraćena od strane vlasnika vodovodnog priključka, jedina mogućnost da se ova dva objekta povežu na vodovodnu mrežu je da se obrate Službi tehničke dokumentacije JKP „Beogradski vodovod i kanalizacija“, Kneza Miloša 27, kako bi dobili uslove za priključenje.
Gledateljka ima problem sa kablovskom TV Supernova. Ona je osoba sa invaliditetom i ne može da ode do njih. Poslala im je svu dokumentaciju da obnovi ugovor i dva meseca čeka, a oni ništa ne odgovaraju. Ona pita kako da reši problem. ( Miroslava)
Iz Telekoma Srbija odgovorili su nam da su upoznali kolege iz nadležne službe sa gledateljkinim obraćanjem. Gledateljka je kontaktirana u cilju realizacije zahteva obnove ugovora.
Gledalac se ranije javljao, imao je problem sa PIO fondom. Pratio je jutarnji program gde je stigao odgovor da je problem rešen, ali njega lično niko nije obavestio, nikakvu informaciju nije dobio još uvek. (Milovan)
Iz Fonda PIO odgovaraju da je gledaocu Aleksiću 05.8.2025. godine upućeno rešenje na kućnu adresu i realno je da primi pošiljku sa dostavnicom ovih dana.
Gledalac iz Kaluđerice želi da pohvali službenicu Uprave javnih prihoda u opštini Grocka koja savesno obavlja svoj posao. (Milan)
Pohvalu gledaoca Servisni centar Grada Beograda prosledio je Sekretarijatu za javne prihode