Gledateljka ima majku od 90 godina i ovlašćena je za podizanje novca, ali za neke druge postupke potrebno je da njena majka dođe u „Poštansku štedionicu“ čiji je korisnik. Pošto je njena majka stara, pitala je da li imaju službenike koji dolaze na kućnu adresu i dobila odgovor da Poštanska štedionica nema takvu službu, a žali se i na neljubaznost šalterskih službenika, kao i kol-centra.
Kako je „Banka Poštanska štedionica“ AD pre svega banka, tj. akcionarsko društvo u većinski republičkom vlasništvu, a ne gradsko javno–komunalno preduzeće, niti deo gradske administracije, od ljubaznih službenika PR službe banke saznali smo da će nam odgovoriti u najkraćem mogućem roku. Takođe, ova služba će gledateljki da što pre i uspešno reši izneseni problem, a dodali su i da je njen predlog dobar, pa će pokušati da se to i sistemski reši u okviru banke.