Gledateljka se žali da već mesec i po dana nemaju uličnu rasvetu u Partizanskoj ulici Ona pita kada će to da se reši. (Zagorka)
Dostavljamo Vam odgovor Elektrodistribucije Beograd:
Ekipa Ogranka Elektrodistribucije Beograd centar izašla je na teren i utvrdila da je javna rasveta u Partizanskoj ulici koja se nalazi na teritoriji Ogranka Beograd – centar, od raskrsnice sa Smederevskim putem do autoputa, u funkciji. S obzirom na to da nemamo preciznu informaciju o lokaciji prijavljenog kvara, moguće je da je JKP „Javno osvetljenje“ uspostavilo funkcionalnost javne rasvete od momenta prijave kvara, ili je moguće da se radi o Partizanskoj ulici koja je na teritoriji nekog drugog ogranka na Distributivnom području Beograd.
Gledateljku zanima koliki je zakonski rok za uklanjanje kvara MTS-a, ne radi joj fiksni telefon, ni internet. Kvar traje 10 dana. Ona pita kada će kvar da se otkloni. (Gordana)
Odgovor Telekom Srbija:
Smetnje u radu MTS usluga rešavaju se u najkraćem mogućem roku. Izuzetak su situacije kada je reč o grupnim smetnjama, koje zbog svoje prirode mogu zahtevati duži period otklanjanja, u zavisnosti od vrste i obima problema.
U konkretnom slučaju smetnja je bila na kućnoj instalaciji pa bilo je neophodno da se ostvari kontakt sa korisnicom. Nakon nekoliko bezuspešnih pokušaja prethodnih dana, danas je uspostavljen kontakt sa korisnicom, problem je uspešno rešen i svi servisi rade.
Vjekoslava Kovača 16, GO Zvezdara. Gledateljka navodi da pre 5 godina krov nije napravljen i popravljen, iako je komunalna odobrila radove. voda curi, komšija kantom izbacuje vodu,mokri zidovi. Ona pita zašto niko ništa ne preduzima i zašto se radovi ne završavaju. (Zlata)
Ponavljamo odgovor JP „Gradsko stambeno“:
Predmetna zgrada nije poverila održavanje ovom javnom preduzeću, te stoga ne možemo na bilo koji način komentarisati problematiku u vezi krova i inspekcijskih službi koje pominjete. Ukoliko stambena zajednica želi da uđe u sistem održavanja JP „Gradsko stambeno“ neophodno je da za početak podnese popunjene obrasce koje može pronaći na sajtu preduzeća. Neke od povoljnosti za korisnike koje nudi samo ovo javno preduzeće, su:
*Pokrivenost hitnim intervencijama 24/7 svakog dana u godini, u okviru redovnog održavanja.
*Namenski krediti bez učešća, za otplatu investicionih radova, uz period plaćanja do 7 godina putem objedinjenih uplatnica JKP „Infostan tehnologije“, stručni nadzor i garanciju
Bulevar Zorana Đinđića 10, GO Novi Beograd. Gledalac kaže da već tri meseca nemaju ulično osvetljenje a pitanje je za Elektrodistribuciju Beograda, pošto su oni isključili i srušili banderu (nije pitanje za javno osvetljenje). ( Rade)
Pitanje gledaoca Servisni centar Grada Beograda prosledio je Elektrodistribuciji Srbije. Po dobijanju odgovora, obavestićemo gledaoca.