Gledateljka se obratila sa pitanjem zbog čega Beogradski vodovod i kanalizacija svakog meseca menja datum kada potrošači treba da izvrše uplatu računa…zašto ne primene kao i većina preduzeća da to budu uvek isti termin kako bi se izmirile obaveze.(Mirjana)
Servisni centar Beograda je uputio pitanje gledateljke JKP „Beogradski vodovod i kanalizacija“, koji su odgovorili sledeće:
JKP „Beogradski vodovod i kanalizacija“ kontinuirano tokom meseca vrši očitavanje vodomera i fakturiše svoje usluge korisnicima, s obzirom da naše preduzeće koristi očitana stanja sa vodomera za obračun potrošnje i izdavanje računa.
Za svaki deo grada postoji okvirni datum u mesecu kada se izdaju fakture.
Tačan datum izdavanja faktura, u odnosu na planirani, može varirati u zavisnosti od državnih praznika i dana vikenda.
Srdačan pozdrav,
Gledalac iz beogradskog naselja Mirijevo se požalio na problem – u ul. Matice srpske kod broja 65, na stanici javnog gradskog prevoza (gde staju linije 79 i 20) nema nikakve nadstrešnice, pa moli da se ista postavi.
Za navedeni problem, Servisni centar Beograda, je kontaktirao Sekretarijat za javni prevoz, sa molbom postavljanja pomenute nadstršnice. Po dobijanju odgovora, gledatelj će biti obavešten.
Građanka koja nam se obratila sa Zbega, pitala je da li zbog velike saobraćajne gužve i problematičnog uključivanja u saobraćaj u vreme špica, da se postavi ogledalo na uglu iz Andreje Saharova (Ilinka)
Molba za postavljanje saobraćajnog ogledala je prosleđena Sekretarijatu za saobraćaj. Gledateljka će biti obaveštena po dobijanju odgovora.
Gledatelj je postavio pitanje zbog čega na Trgu republike ne postoji više javni sat koji je nekada bio tu?
Pitanje gledaoca je prosleđeno nadležnim službama, a po dobijanju tražene informacije, građanin će biti obavešten.