Manifestaciju je svečano otvorio predsednik Francusko-srpske privredne komore Dragoljub Damjanović koji je izrazio zadovoljstvo što se poslovanje komore širi, a samo ove nedelje, kako je rekao, dobila je tri nova člana.
Jedan od glavnih događaja koji će biti održani u okviru Nedelje Francuske je Onlajn sajam zapošljavanja koji će trajati svih sedam dana manifestacije.
Ovogodišnja „Francuska nedelja“ u Srbiji biće održana pod sloganom „Živeti u digitalnom“.
Onlajn sajam zapošljavanja je za sve koji žele da pronađu ili promene posao, bilo da su na početku karijere ili konkurišu za neku od direktorskih pozicija.
Kompanije su u potrazi za praktikantima, Marketing asistentima, Ačount direktorima, poslovnim sekretarima, veb novinarima, menadžerima prodaje, i mnogim drugim pozicijama u Beogradu, Zrenjaninu, Kikindi, Paraćinu i ostalim gradovima u Srbiji.
Priliku da se poslovno usavršavaju imaće i studenti bez radnog iskustva koji mogu da konkurišu za stipendije i prakse u nekim od najuspešnijih kompanija u Francuskoj i Srbiji.
Na ovogodišnjem sajmu će učestvovati petnaest francuskih i srpskih kompanija, a neke od njih su: Sc hneider Electric, Sanofi, Sitel, Credit Agricole, Mlekoprodukt, Trizma, ČI France Serbie, Havas Adriatic i Adria Media Group.
„Francuska nedelja“ vezuje se za treći četvrtak u novembru, dan kada se širom Francuske u restoranima i kafićima dočekuje Novi Božole, mlado francusko vino koje se pušta u prodaju odmah nakon fermentisanja.
Tu manifestaciju su podržale kompanije Sćneider Electric, Sanofi, Atos, Credit Agricole, Renault, kao i medijski partneri Adria Media Group i Havas Adriatic.