UMP je unutrašnja obilaznica oko Beograda, pojasnio je gradski menadžer dodajući da Grad Beograd radi dve obilaznice.
„Jedna je spoljna, koju radimo zajedno sa Republikom, a druga je unutrašnja tako da će, jednog dana kada sve bude završeno, Beograd imati dva kruga saobraćaja što će olakšati funkcionisanje saobraćaja u gradu“, pojasnio je Vesić u Direkciji za građevinsko zemljište i izgradnju grada Beograda.
„Treći sektor saobraćajnice UMP-a predviđa deonicu od 2,5 kilometara puta koji bi išao od petlje Hipodrom, gde je predviđena izgradnja tunela ispod Topčiderskog brda, pa do Partizanovog stadiona, a onda je predviđena izgradnja deonice do ‘Šumica’, za koju postoji i nadzemna i podzemna varijanta izgradnje te saobraćajnice“, pojasnio je Vesić.
Za ovu saobraćajnicu je potrebno oko 30 miliona evra, i isto toliko za rešavanje imovinsko pravnih poslova, dok je za izgradnju tunela ispod Topčiderskog brda potrebno izmedu 50 i 60 miliona evra, precizirao je Vesić.
On je naveo da Grad Beograd radi na još nekoiliko velikih infrastrukturnih projekata koji se tiču saobraćaja u glavnom gradu.
Jedan od njih je tunel koji povezuje Savu i Dunav koji će počinjati na mestu sadašnje autobuske stanice, a izlaziće u okolini Pančevačkog mosta, rekao je Vesić i dodao da je taj tunel vrlo važan jer treba da smanji broj automobila u centru grada za više od 14 odsto.