Preventivno smo noćas delovali na svim mestima gde je za tim bilo potrebe i sve vreme smo „budni“, naglašava za radio Studio B rukovodilac Zimske službe JKP „Beograd put“ Željko Maravić.
On objašnjava da postoji 14 punktova odakle njihova vozila mogu delovati – sedam su u gradu i još sedam van grada.
O složenosti posla govori podatak da su beogradske saobraćajnice u rasponu od 100 – 500 m nadmorske visine sa 2.200 kilometara kolovoza, ne računajući širinu kolovoza, sa 250 mostova, nadvožnjaka, podvožnjaka…
Iz RHMZS-a upozoravaju na opasnost od klizavih kolovoza tokom dana i naredne noći.
„Zbog toga smo preventivno noćas delovali na svim mestima gde je za tim bilo potrebe. Na mostovima iznad reka, zbog čeličnih konstrukcija, brže dolazi do stvaranja leda i zbog toga tretiramo te saobraćajnice solju, kao i na mestima gde god ima potrebe. U dnevnoj komunikaciji smo sa RHMZS i po njihovoj proceni biće susnežice u noći između nedelje na ponedeljak, pa zatim od utorka. Nisu to neke ozbiljne padavine, ali za Zimsku službu je to ozbiljna radna aktivnost sa ciljem da kolovozi budu bezbedni i prohodni“, kaže Maravić.
On podseća da je horizontalna vidljivost jako mala i apeluje na oprez što se tiče brzine kretanja.
Zimska služba „Beograd puta“ učiniće sve da kolovozi budu u normalnom stanju, kao i do sada, zaključuje Maravić za naš radio.