Specijalna plaketa je, na svečanosti u Skupštini Beograda, uručena porodici filmskog kritičara i urednika u redakciji za kulturu RTS Nebojše Popovića, koji je umro u oktobru prošle godine.
Andrić je, zahvaljujući na nagradi, ukazala da se, nažalost, još ne nazire kraj onom za šta se „Trezor“ zalaže 15 godina postojanja – da se formira Muzej televizije i u njemu čuvaju video i fono zapisi, koji su značajno nacionalno blago. „Kompletan projekat Muzeja televizije stoji od 1993. godine u upravi RTS i Ministarstvu kulture“, podsetila je Andrić. Kako je naglasila ne može se sve zameniti Internetom i Jutjubom, jer „konkretni nosači zvuka i slike traže konkretne mašine za reprodukciju, a nema ih više, bacili su ih na đubrište“. Andrić je rekla i da je postojanje tekvog muzeja potrebno i zbog dragocenih audio i video zapisa lokalnih televizija, koje su privatizovane, ili ugašene i pitanje je šta će biti sa tim dragocenim materijalom.
U obrazloženju nagrade žiri je naveo da „u vremenu instant medijskih sadržaja, uspeha na brzinu, dominaciji estrade nad kulturom i umetnošću, u doba kiča i rialitija, još uvek postoje pojedinci koji odgovorno i posvećeno rade, koji vide i dalje i šire i koji se ne predaju atmosferi sveopšte ravnodušnosti i beznađa“. „Njih ne viđamo na naslovnim stranama, retko i u drugim rubrikama, oni rade istrajno i tiho, posvećeno i profesionalno. Bojana Andrić, čuvajući televizijsku arhivu od zaborava i nestanka, emisijom ‘Trezor’ predano i strasno, događaje i emisije stavlja u istorijski i kulturni kontekst“, smatra žiri.
Tanja Petrović (1967-2013) bila je novinar, urednik i sekretar za kulturu grada Beograda. Karijeru novinara započela je na Studiju B, zatim nastavila na Trećem kanalu RTS, a najduže se zadržala na Radiju B92, gde je radila kao urednica kulturnog programa. Nakon 2000. godine bila je četiri godine gradski sekretar za kulturu, zatim urednica izdavačke kuće Samizdat B92, a od 2006 radila je u Politici kao urednik onlajn izdanja.