Građani takođe mogu da podatke dostave telefonski ili mejlom, rekao je direktor snabdevanja EPS-a Radovan Stanić.
On je gostujući na RTS naveo da će EPS i u toku vanrednog stanja zbog epidemije korona virusa uložiti maksimalne napore da u okviru redovnih aktivnosti očita brojila svih kupaca, poštujući sve mere zaštite.
„Da bi se smanjila mogućnost kontakta sa čitačima i dodatno zaštitilo zdravlje građana EPS moli sve kupce da očitaju stanje na svom mernom uređaju i da istaknu stanje brojila i datum očitavanja na vidnom mestu na ulazu u svoje objekte“, rekao je Stanić.
On je naveo da su čitači brojila opremljeni zaštitnom opremom, ali da je opet ideja bila da se izbegne mogućnost kontakata u cilju zaštite zdravlja građana i da im se izađe na ovaj način u susret kako ne bi bili ugroženi.
Ova očitavanja se odnose na individualne stambene zgrade, kuće gde su brojila unutar objekta, dok u većim stambenim zgradama nema potrebe za tim da građani sami upisuju stanje.
Važno je kaže da podaci stanja sa brojila budu tačni i da prilikom dostavljanja podataka građani navedu tačan datum očitavanja.
Pored toga, mogu u narednim danima da jave stanje sa brojila pozivom na broj telefona koji je odštampan na računu, ili putem mejla slanjem podataka (ime i prezime, adresa, ED broj i stanje na brojilu, datum očitavanja) na mejl adrese prema lokaciji brojila.
EPS moli kupce da iskoriste ovu mogućnosti i jave očitano stanje brojila čime će se dodatno osigurati tačnost i ispravnost računa, rekao je Stanić.
Stanić ističe da su sve aktivnosti Elektroprivrede Srbije usmerene tako da su i u ovim vanrednim okolnostima obezbeđeni stabilna proizvodnja i nesmetano snabdevanje električnom energijom za privredu i građane Srbije.