Promocija Vrta dobre nade kroz digitalne medije Studio B

Objavljeno: 24.12.2021. 13:46 Izmenjeno: 24.12.2021. 14:05

„Promocija Beo Zoo Vrta kroz digitalne medije i podizanje konkurentnosti u post kriznom periodu“ je projekat koji smo radili u saradnji sa Ministarstvom trgovine turizma i telekomunikacija a koji ima za cilj da promoviše Vrt dobre nade prvenstveno kroz digitalne medije kao deo turističke ponude Grada, ističe direktor Zoo vrta Srboljub Aleksić.

On kaže da je i pored teških uslova za poslovanje koje je izazvala pandenija korona virusa, uspešno održan redovan nivo aktivnosti, kako bi životinje svakodnevno dobijale potrebnu negu i hranu, a posetioci bili u prilici da upoznaju više od 800 stanovnika Beo Zoo vrta.

Životinje  u beogradskom Zoološkom vrtu imaju izuzetno dobre uslove za život, dok posetioci mogu da uživaju u atraktivnom i bezbednom ambijentu, naglašava Aleksić. Uprkos pandemijskoj krizi i smanjenom broju poseta, napominje Aleksić, radili smo na modernizaciji i obogaćivanju ponude Vrta dobre nade.

Prioritet nam je, ističe Aleksić, i povećanje broja stanovnika našeg Vrta, tako da smo bogatiji za De Braza majmune, oklopnika, mužjaka dvogrbe kamile, a rodile su nam se i bebe nilskog konja, kengura, servala, belih vukova, binturonga, pingvina, kao i veoma ugroženih životinjskih vrsta, poput bele kanje i kljunoroga. Godinu završavamo radno, a u toku su završni poslovi na rekonstrukciji prostora za rakune i flamingose, koji će biti dostupni početkom naredne godine, zaključuje direktor Beo Zoo vrta.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

Povezane vesti

Vremenski podaci

Utorak
-

Trenutna temperatura 22°C

-

Sreda
Pretežno sunčano

Max: 29°C
Min: 19°C

Pretežno sunčano

Vremenska prognoza za 5 dana