Pošta Srbije ukazuje da, u skladu sa svojim procedurama i poslovnom politikom, kao i procenom poslovnog rizika, te odredbama Zakona o oglašavanju, svaki zahtev za pružanje usluge bilo kog korisnika – pravnog lica, pa i DS, mora biti zvanično upućen, detaljno razmotren i sklopljen odgovarajaći ugovor.
„Iako zvaničan zahtev DS nije stigao, već je poslata nezvanična imejl poruka, stručne službe su i to razmotrile i ustanovile da postoji dug Demokratske stranke u periodu od 2007. do 2014. godine (u svim izbornim godinama) za koji je korisnik utužen u iznosu od ukupno 7.072.055,57 dinara i za koji se vodi privredni spor“, navodi se u saopštenju.
S tim u vezi, kako se ističe, stroge procedure zahtevaju da se svaki zahtev utuženog korisnika, a pogotovo onog sa ovolikim dugom, razmotri savesno i odgovorno, imajući u vidu negativna iskustava iz ranijeg perioda kada su zaposleni Pošte, ne svojom voljom bili uvučeni u neopravdane političke zahteve tadašnjih rukovodilaca.
„Posebno naglašavamo da, u periodu kada je nastao dug DS prema Pošti, funkciju generalnog direktora obavljao je Goran Ćirić, sadašnji potpredsednik DS, koji je i dalje zaposlen u Pošti Srbije na odgovornoj dužnosti i upoznat je sa postojećim dugom“, dodaje se u saopštenju.
Pošta Srbije na kraju ističe da će primenjivati iste standarde prema svim korisnicima, uključujući i sve političke partije.
U saopštenju se dodaje da je od oktobra 2012, imenovanjem Milana Krkobabića za generalnog direktora, Pošta Srbije uspela da utrostruči neto dobit za tri godine, i to sa 1,24 milijarde u 2012. godini na 3,12 milijardi dinara u 2015. godini, i tako postane najuspešnije tržišno orijentisano javno preduzeće u Srbiji.