Ove godine priznanja se dodeljuju u 24 kategorije, a uvedene su i tri nove – najuspešnije startap preduzeće, najbolja turistička, kao i najbolja privredna manifestacija u Srbiji, navodi se u saopštenju PKS.
Predsednik PKS Marko Čadež je izjavio da je u srpskoj privredi sve više izuzetnih kompanija i posebnih brendova koje su uspešne na domaćem i stranom tržištu.
„Proglašenjem najboljih iz Srbije kroz našu akciju doprinosimo većoj prepoznatljivosti proizvoda i kompanija koje ovde posluju, kao i njihovom boljem pozicioniranju u zemlji i na međunarodnim tržištima. U sklopu podrške privredi, kroz akciju Najbolje iz Srbije, promovišemo brendove i uveren sam da ce ovogodišnji pobednici u 24 kategorije doprineti izgradnji slike o Srbiji kao zemlji uspešnih priča“, istakao je Čadež.
Ovogodišnja akcija „Najbolje iz Srbije 2016“, dvanaesta zaredom, unapređena je osveženim vizualom, kreiran je novi sajt i omogućeno jednostavnije onlajn prijavljivanje za kompanije i glasanje potrošača za najbolji brend, a takođe su uvedene nove kategorije i inovirana metodologija izbora najboljih, dodaje se u saopštenju.
U proteklih 11 godina za ovo priznanje konkurisalo je gotovo 1500 brendova, a više od 200 je nagrađeno.
Konkurs je otvoren do 10. oktobra, a pobednici će biti proglašeni krajem novembra.
One Response to “PKS: Biramo najbolje brendove dvanaesti put”
Postovani, nosioc i osnivac akcije je novina Privredni Pregled a ne komora i to vec 12g zaredom.Pregled je akciju zastitio kod zavoda za intelektualnu svojinu do 2020g kao i logo alcije i ststuu pobednika i zato svi ucesnici treba da glasaju za Pregled najbolji brend za 2016g, pozdrav