Milošević je izjavio da mu je bilo veliko zadovoljstvo da učestvuje u ovoj nagradnoj igri, kao i u celokupnoj kampanji koju je Nectar organizovao ove godine, kada slavi 20 godina poslovanja i u kojoj su pokazali da su jedna od najuspešnijih kompanija u Srbiji.
„Želim da čestitam dobitniku ove super premije, kao i svim dobitnicima koji su pokazali veliko interesovanje za ovu nagradnu igru i da pozdravim sve potrošače koji su pokazali koliko su odani Nectaru i koji su pri izboru proizvoda koje Nectar ima, pokazali da im nije svejedno“, kazao je Milošević.
Dodao je da su potrošači birajući Nectar proizvode pokazali i da je Nectar po kvalitetu jedan od najboljih brendova u Srbiji.
„Naravno da sam i ja razmišljao da učestvujem u ovoj nagradnoj igri, jer su nagrade bile baš dobre i kod nagradnih igara je dobro što je sve džabe, a ne moraš mnogo da se cimaš. Međutim, nisu mi to dozvolili, zato što to nije u skladu sa pravilima i bilo bi zloupotreba mog službenog položaja“, našalio se Milošević.
Dobitnik Uroš Radojković, ne krijući sreću, zahvalio se kompaniji Nectar na, kako kaže, zaista vrednoj nagradi.
„Vest da Fiat 500 l dolazi u Jagodinu i da sam ja srećan dobitnik pročula se u mom kraju tako da ću sa zadovoljstvom sesti u auto i otići u Jagodinu, kako bih što pre proslavio sa porodicom i prijateljima“, kazao je Radojković.
Direktorka marketinga kompanije Nectar Mina Tadić istakla je da je ova godina za tu kompaniju velika godina jubileja kada slave punih 20 godina postojanja ali, kaže, i dve decenije brige o svakom potrošaču, brige o kvalitetu i naravno društveno odgovornom poslovanju.
Navela je da su posebno srećni i radosni, te da im je veliko zadovoljstvo što su danas uspeli da dodele glavnu premiju, čime je završena Nectar nagradna igra.
„U okviru ove igre nagradili smo više od 700 porodica u Srbiji i kao porodična kompanija ćemo svakako u svojim budućim inicijativama nastaviti da nagrađujemo svoje potrošače, koji biraju Nectar i tim izborom dokazuju da zaista nije svejedno“, kazala je Tadić.
U proteklih mesec dana trajala je rođendanska nagradna igra kompanije Nectar – „izborna kampanja“, u kojoj je ta kompanija pozivala potrošače da izaberu baš njihove proizvode i time dobiju mogućnost da osvoje neku od preko 700 vrednih nagrada.
Za mesec dana, svakog dana dodeljeno je po 20 paketa Nectar proizvoda, a svake nedelje dodeljene su vredne nagrade – putovanja, bicikli, setovi posuđa.
Pre glavne premije – automobila Fiat 500 l, dodeljeni su i mobilni telefoni i televizori.