„Naš cilj je da 1. marta pustimo prugu u rad. Uveren sam da nećemo zakasniti nijedan dan, a to je tako teško“ rekao je ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović tokom obilaska radova na pruzi u Novom Sadu.
On je objasnio da je to veliki napredak u odnosu na stanje pojedinih delova železnice, kao i da su najbolji inženjeri uključeni u taj projekat.
Izgradnjom ovog projekta, srpska pruga će biti poput onih u kakvim se voze putnici u velikim evropskim gradovima.
Radovi na pruzi se odvijaju svakodnevno, u svim vremenskim uslovima, a predviđeno je da će prugom vozovi sobraćati brzinom od 200 kilometara na čas.
Testiranja se već rade na pojedinim deonicama, a ministar Momirović rekao je da očekuje da će i ta deonica biti testirana na vreme i spremna za puštanje u rad u najavljenom roku.
Radovi se odvijaju u Kišačkoj ulici, ispred ulaska u glavnu Železničku stanicu u Novom Sadu.
Gradilište je zajedno sa ministrom obišao i gradonačelnik Novog Sada Miloš Vučević i kazao da će Srbija biti bolje mesto za život kada se pruga od Budimpešte spoji i sa južnim granicama zemlje, do Severne Makedonije.
„To će biti nešto što poptuno menja narativ razvoja grada Novog Sada, naravno i Beograda, ali svih gradova na toj trasi. Ovo je nastavak jedne od najvažnijih saobraćajnica ne samo za železnički, nego sveukupni saobraćaj, posebno za Vojvodinu i Novi Sad.“ kazao je Vučević.
Radove na ovoj deonici trenutno izvodi kompanija iz Kine. Ranije ove godine završeni su radovi na nadvožnjaku brze pruge u Temerinskoj ulici.