Mali:Kako se bliži izgradnja metroa, Ðilas sve nervozniji Tanjug, Studio B

EkonomijaEkonomija Pocetna 11. 07. 2019. 12:15:23

Ministar finansija i član Predsedništva SNS-a Siniša Mali kaže da kako se približava početak izgradnje metroa, Dragan Đilas postaje sve nervozniji jer, kako navodi, polako shvata da će ova vlast još jednom pokazati da je sposobnija od njega da izvede velike projekte, na koje građani čekaju decenijama unazad.

„Da smo zatekli punu kasu u gradu, kakva je danas, prva linija metroa bi se već odavno gradila. Ipak, zbog bahatosti i nesposobnosti Dragana Đilasa, mi smo morali najpre da se bavimo vraćanjem njegovih skupih kredita i konsolidacijom finansija. Danas, kada smo napunili i gradsku i državnu kasu, i povratili ugled među stranim investitorima, imamo mogućnosti da započnemo ovaj projekat“, ističe Mali.

Kada je reč o finansijama, Mali kaže da se Ðilas u njih razume jedino kada se radi o njegovom džepu.

„Naime, on priča o nekim svojim imaginarnim linijama metroa iz 2012. godine, za koje tvrdi da su koštale manje, ali ne zna da izračuna da laki metro, koji ide većim delom iznad zemlje, a koji je tada bio u planu, košta manje nego pravi metro, koji ide pod zemljom, a kakav ćemo mi graditi“, ukazao je Mali.

On je istakao da se grade prve dve linije pravog metroa, koji ide ispod zemlje, i koji ima stanice u razmaku od jednog kilometra, a ne onako, kako ukazuje, besmisleno na svakih 400 metara, kako je tada bilo predviđeno.

„Razmak između Ðilasovih stanica je za pet minuta mogao da se pređe pešice – toliko vremena treba na primer od Vukovog spomenika do Pravnog fakulteta, gde su tada bila predviđena stajališta. Na takvim razdaljinama su inače tramvajske stanice, a ne stanice metroa, I zato je to potpuno besmisleno. Da ne govorim o tome da tom putanjom Ðilasovog imaginarnog metroa već idu tramvaji, i da je potpuno pogrešno da se te linije poklapaju“, dodaje Mali.

On je naglasio da su ovakve greške su proizašle iz toga što nisu postojali dobri ulazni podaci, odnosno iz nerealnog predviđanja broja putnika.

„Mi smo uradili nekoliko studija, koje između ostalog podrazumevaju i brojenje putnika, i na osnovu toga je urađena prethodna studija opravdanosti“, naveo je Mali i ukazao da zato metro koji ide ispod zemlje, košta više nego metro koji većim delom ide iznad zemlje, l koji liči na tramvaj.

Konstatujući da „tramvaji ipak koštaju malo manje“, Mali je naveo da se nada da će Ðilas „zadržati bar malo dostojanstva i da do početka izgradnje metroa neće više izvoditi netačne i smešne računice, pošto mu niko više ne veruje“.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Povezane vesti

Vremenski podaci

Utorak
Vedro

Trenutna temperatura 24°C

Vedro

Sreda
Sunčano

Max: 27°C
Min: 12°C

Sunčano

Vremenska prognoza za 5 dana