Pomoću njega publika će moći da, inspirisana zadatim fotografijama iz jugoslovenskog perioda, gradi slogane.
“Kombinujući delove krilatica iz vremena SFRJ poput “Uvek ćemo se boriti za, živeo/živela, Proleteri svih zemalja”, sa aktuelnim heštegovima (#love, #foodporn, #nofilter, itd.) posetioci proizvode vizuelni sadržaj nalik na tzv. mim-ove (vizuelne sadržaje koji kruže internetom)”, objašnjavaju organizatori.
Nakon vanrednog stanja Muzej Jugoslavije postepeno otvara svoje prostore za publiku, te je nakon Kuće cveća i Parka skulptura, sada dostupan i Stari muzej.
U ovom objektu posetioci mogu da se upoznaju sa delom bogatog fonda Muzeja na aktuelnoj postavci “Muzejska laboratorija”, u okviru koje kustosi Muzeja pozivaju relevantne stručnjake, umetnike i druge saradnike da kroz zajednički rad promišljaju i razmenjuju ideje o jugoslovenskom nasleđu.
Primer ovakvog dijaloga između kustosa Muzeja i lokalnih umetnika u okviru Muzejske laboratorije, jeste i umetnički projekat “n(ex)t y(o)u/novi revizionizam” kolektiva Karkatag, čiji je deo interaktivni digitalni automat “Slogan Master 7”.
“Kroz kombinaciju sadržaja sučeljavaju se i porede načini komunikacije, intencije i sistemi vrednosti društva, propituje se konzumacija tzv. ključnih reči iz različitih perioda, a publika može da kreira sve, od senzacionalističke najave u žutoj štampi, reklamnog plakata, sarkastične opaske, masne šale, do višeslojne kritike”, objašnjavaju članovi umetničkog kolektiva Karkatag.
“Slogan Master 7” se poigrava, kako dodaju, pitanjima vrednosti i naslanjajući se na savremeni trenutak koji obiluje revizionističkim delovanjem, Karkatag u ovom radu perpetuira mogućnost poigravanja informacijama.
Ovakva aktivnost se već masovno dešava u internet prostoru, a naročito na društvenim mrežama, a Slogan Master 7 je pokušaj da se takvoj praksi i u muzejskim okvirima obezbedi uniformnost i da zvanični ton.
Intervenciji “Slogan Master 7”, koja je deo rada “n(ex)t y(o)u/novi revizionizam”, prethodilo je raspisivanje konkursa za idejno dizajnersko rešenje štafete mladosti pod nazivom “Next You štafeta, štafeta nove generacije”, koji je otvoren do 20. juna.
Detalji u vezi sa prijavom i tehničkim propozicijama mogu se pronaći na Fejsbuk stranici.