Uvod u Gilanov koncert bio je odličan nastup benda „Papa le Gal“ u kome je vokal njegova ćerka Grejs.
Beogradski simfonijski orkestar, pod dirigentskim vođstvom Stivena Bentlija-Klajna, najavio je Gilanov izlazak na scenu.
Ubrzo su se pojavili članovi benda: klavijaturiste Dona Ajreja, a zatim im se pridružio i sam Gilan i započeo dvočasovni koncert numerom Hang Me Out to Dry.
„Lepo je biti ponovo ovde. Ovoga puta čućete nešto drugačije“, pozdravio je slavni pevač Beograđane nastavivši sa poznatim pesmama „Dip parpla“, Pictures of Home, Strange Kind of Woman, Razzle Dazzle.
„Dobijamo divne vibracije od vas i to nam mnogo znači“, oduševljeno je Gilan primetio tokom pesme A Day Late and a Dollar Short.
Telefoni su obasjali salu i prolomio se gromoglasan aplauz nakon emotivne balade When a Blind Man Cries, a oduševljenje Beograđana dirnulo je engleskog muzičara.
Gilanu se u numeri You’re Gonna Ruin Me Baby pridružila ćerka Grejs, koja je zatim izvela i svoju pesmu Candy Flosh.
Simfonijski orkestar, sve vreme odlučno i sigurno vođen palicom Bentlija-Klajna, a posebnu snagu i emotivni naboj pružio je numeri No More Cane on the Brazos, koja je izazvala opšte oduševljenje publike, a poseban doživljaj svakako je bila pesma Difficult to Cure benda „Rejnbou“ sa Betovenovom Odom radosti u sebi.
Stojećim ovacijama publika je ispratila izvođenje numere Anya, koju je Gilan najavio kao pesmu sa istočnoevropskim ukusom, a ništa manje oduševljenje nije izazvao ni novi aranžman hita Perfect Strangers, još snažniji uz zvuk simfonijskog orkestra.
Očekivano, Smoke on the Water podigao je sve u sali na noge, a ljudi različitih generacija horski su pevali jedan od najvećih hitova benda „Parpla“.
„Neverovatni ste, hvala vam“, oprostio se Gilan od Beograđana da bi se na bis vratio sa još dva hita Hush i Black Night, uz koje je publika skakala i gromoglasno pevala.