Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović izjavio je tokom obilaska hidrotehničkih radova na trasi Moravskog koridora kod Chićevca, da očekuje da do sredine decembra prva deonica tog auto-puta bude završena, kako bi Kruševac bio spojen auto-putem sa Koridorom 10.
„Izgradili smo prakticno sve mostove, završili dobar deo posla na prvih 16 kilometara, kako bismo povezali Kruševac sa Koridorom 10 i očekujem da ćemo sredinom decembra otvoriti prvu deonicu Moravskog koridora. To je fantastičan projekat, koji će biti jedno do obeležja ovog vremena i politike Aleksanda Vučića i veliki kvalitet za Kruševac, koji se neverovano razvio prethodnih godina“, rekao je Momirović.
Istakao je da je Moravski koridor, čija je dužina 112 kilometara, najveće gradilište u Srbiji na kome svakodnevno radi više od 3.800 građevinara, od kojih je 1.500 iz Srbije, dok su ostalo radnici iz Turske, Indije i Bangladeša.
„Napravljena je internacionalna ekipa na čelu sa “Behtelom“, koji je jedna od najvećih svetskih građevinskih kompanija i koja gradi autoput od evropskog značaja“, rekao je Momirović.
Naglasio je da se uz auto-put radi i na 60 kilometara regulacije rečnog korita Zapadne Morave, gde se podižu obaloutvrde sa ukupno 18 objekata i naveo da je to važan posao, ne samo zbog auto-puta, nego i zbog ljudi koji žive u okolini.
Momirović je poručio da se radovi na infrastrukturnim projektima u Srbiji neće zaustavljati, uprkos velikoj energetskoj krizi u Evropi i zamolio građane za podršku i razumevanje.
„Pozivam sve koji žive pored gradilišta i kamenoloma sa kojih se odnosi materijal za gradnju da imaju razumevanja. Znam da im nije lako, ali mi nemamo izbor, jer ovo gradimo za našu privredu i našu decu, da bi Srbija bila moderna evropska zemlja u kojoj će plate biti visoke i život komforan. Uz podršku naših ljudi i liderstvo Aleksandra Vučića možemo da završimo ove puteve koji vode u budućnost“, poručio je Momirović.
Od hidrotehničkih radova na koritu Zapadne Morave planirani su prosecanje krivine reke i formiranje 22,65 kilometara potpuno novog korita, zaštita leve i desne obale u dužini od 11,72 kilometra, izgradnja obaloutvrde u dužini od 3.81 kilometra i rekonstrukcija postojećih i izgradnja novih nasipa u dužini od 21,57 kilometara.